۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۵۳۴۴۹
رئیس شورای سیات گذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تن صهیونیسم را به لرزه درمی‌آورد

رئیس شورای سیات گذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری گفت : اینکه الان می‌گویند ما چرا باید از فلسطین حمایت کنیم و بدانیم آنها برادران مسلمان ما هستند و حمایت از برادر دینی و ایمانی وظیفه هر مسلمانی است. امام زمان به شیخ مفید می فرماید اگر شیعیان ما با همدیگر همدل میشدند با هم مجتمع میشد با هم کار می کردند با هم مهربان بودند و همدیگر را قبول داشتند ظهور ما اتفاق می‌افتاد و دیدار ما عقب نمی افتاد.
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تن صهیونیسم را به لرزه درمی‌آورد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام حسن صمد زاده رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و  خطیب موقت نماز جمعه لردگان گفت : باید بدانیم اگر در مقابل دشمن ایستادگی نکنیم گرفتار خواهیم شد، خداروند در تفسیر  آیه ای از سوره هود می فرماید به آنان که  ظلم می‌کنند تکیه نکنید، به آنها  اعتماد نکنید، چرا که آتش شما را احاطه می کند، شما را گرفتار می‌کند. اگر برای دشمن راه نفوذ باز بگذاریم اگر مهلت نفس گرفتن بدهیم به شما رحم نخواهد کرد.
 
وی با اشاره به مقاومت در برابر دشمنان افزود: باید در مقابل دشمن محکم بایستیم و نهایت دینداری و تقوا را داشته باشیم. این که در گوشه خانه و مسجد بنشینیم و در مراسم شرکت کنیم و دعایی بخوانیم و زندگی خودمان را انجام بدهیم و کاری به این نداشته باشیم که در دنیای اطراف ما چه اتفاقی می افتد ، این یک دینداری خودخواهانه است که با تقوا سنخیت ندارد.
 
حجت الاسلام صمد زاده ضمن اشاره به ویژگی های مردم داری پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) گفت: به فکر اوضاع مسلمین باشیم، به فکر یکدیگر بودن ، کمک به رشد یکدیگر کردن، اگر کسی مسئولیتی گرفت او را یاری کنیم تا مسئولیتش را انجام دهد، کمک به اصلاح اخلاق و رفتار و ضعف های دوستان از خصوصیات متقین است.
 
وی تصریح کرد : اینکه الان می‌گویند ما چرا باید از فلسطین حمایت کنیم و بدانیم آنها برادران مسلمان ما هستند و حمایت از برادر دینی و ایمانی وظیفه هر مسلمانی است. امام زمان به شیخ مفید می فرماید اگر شیعیان ما با همدیگر همدل میشدند با هم مجتمع میشد با هم کار می کردند با هم مهربان بودند و همدیگر را قبول داشتند ظهور ما اتفاق می‌افتاد و دیدار ما عقب نمی افتاد.‌
 
خطیب موقت نماز جمعه لردگان در خطبه دوم نماز جمعه لردگان گفت :  حضور شما در راهپیمایی روز جهانی قدس همانند چهل و اندی سال که مومنین و روزه‌داران با پشت سر گذاشتن شب‌های مبارک قدر و با نفس‌های پاک تان این رژیم غاصب را نفرین کردید و برای فلسطینیان دعا کردید ، این حرکت ها در طول این سال ها جواب داده و رحمت خدا بر روح پر فتوح امام خمینی رحمة الله علیه ایشان وقتی روز قدس را اعلام کردند مبارزه با اسرائیل را با چند بیانیه رسمی دولتی و حکومتی به میان مردم کشاندند.
 
وی افزود : بعضی ها میگویند این راهپیمایی ها به چه کاری می آید ، اما ما از این راهپیمایی ها نتیجه دیده ایم ، این حضور شماست که در جان دشمنان وحشت انداخته است. رهبر معظم انقلاب فرمودند آنها تا ۲۵ سال دیگر نیستند ولی خودشان عجله دارند و درگیری‌های داخلی در کشور های آنان به وجود آمده است این به واسطه ترسی است  که شما مردم انقلابی در دل آنها افکنده اید.
 
حجت الاسلام صمد زاده در رابطه با موضوع حجاب و عفاف گفت : در بحث حجاب بگویم حجاب و عفاف را مردم می‌خواهند. مردم امنیت اخلاقی و روانی در جامعه می خواهند . اگر بدحجابی در جامعه و کشف حجاب در جامعه احساس شود راهی است برای باز شدن بقیه فسادها به جامعه.  مردم مومن و مسلمان نمی خواهند این خط قرمز شکسته شود. این مطالبه را از مسئولین داشته اند.
 
وی تصریح کرد : نقطه شروع  حجاب ، عفاف است، حجاب  نقطه مشترکی است بین همه ادیان و جوامع و همه ملت ها ، همه جوامع همه ادیان حجاب دارند. کسانی که در اغتشاشات اخیر حجاب را نشانه گرفتند کسانی هستند که می‌خواهند حجاب و عفاف را از خانواده هایمان بردارند. آنها میخواهند کشور ما به یک فساد خانه تبدیل شود تا هر کاری که دوست دارند بتوانند انجام دهند.
 
وی در پایان خاطر نشنان کرد: البته  اینها همه بهانه ای است برای ساقط کردن حکومت جمهوری اسلامی ، برای تضعیف نظام  برنامه ریزی کرده اند و البته  باید در این مطالبه مردمی برای خواستن حجاب و عفاف هوشمند باشیم و بدانیم  اولا حجاب و عفاف بدانیم که حجاب فردی نیست بلکه اجتماعی است و دوماً حکومت اسلامی بدون نمادهای اسلامی نمیشود. باید  شعار و نشانه های دین در جامعه موج بزند.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۰۹:۳۴

14 Apr 2023