۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۵۳۴۰۸
بروم از فدراسیون کشتی کمک بگیرم؟!

درویش: تاج اشتباه گفته؛ مشکلی برای بدهی رادوشوویچ و رفتن به آسیا نداریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دوست دارند چون استقلال به لیگ قهرمانان آسیا نرفته، پرسپولیس هم نرود.
درویش: تاج اشتباه گفته؛ مشکلی برای بدهی رادوشوویچ و رفتن به آسیا نداریم
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش در گفت وگو با یک برنامه تلویزیونی، اظهار داشت:در سه ماه اخیر اعضای کار گروه مجوز حرفه‌ای زحمت کشیدند تا نواقص و بدهی‌ها را حل کنند و مشکلات را مرتفع کردیم. در بارگذاری باید بیش از ۲۰۰۰ صفحه ترجمه و بارگذاری می‌شد. در بخش مالی هم ۱۲۰۰ صفحه باید بارگذاری می‌شد.

وی افزود: این ارث برای ما مانده است. قسط اول رادو را با مشکلات زیاد پرداخت کردیم و از فدراسیون خواستیم به ما کمک کند. گفتیم پولتان در فیفا را بدهید و از پول ما بردارید اما فدراسیون گفت امکانش نیست.اگر در موعد مقرر پول به حساب ننشیند باید ۲۰۰ هزار یورو غرامت بدهیم.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: از فدراسیون خواستیم از پولشان در فیفا بدهند چرا که پول ویلموتس هم از همین طریق پرداخت شد.از فیفا خواستیم پول رادو از طریق درآمدمان پرداخت کند اما آنها گفتند چون محاسبات میزان درآمد باشگاه‌ها برای حضور در جام جهانی خاتمه نیافته، ما نمی‌توانیم این پول را بدهیم اما فدراسیون می‌تواند از محل درآمدش پرداخت کند.

درویش گفت: خیلی‌ها ناراحت هستند چرا مجوز گرفتیم و می‌خواستند مثل استقلال نگیریم. ما هم از حذف استقلال ناراحتیم نمی‌توانیم برای حل معضلات از فدراسیون کشتی و سوارکاری کمک بخواهیم!

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون از فیفا پول می‌خواهد و ما هم در آنجا پول داریم اما گفتند چون محاسبات باشگاه‌ها مشخص نیست از طریق فدراسیون اقدام کنید. عین متن ایمیل فیفا موجود است.ظاهرا هیئت رییسه هم موافقت نکرده ظاهرا آنها هم خوشحال می‌شوند ما هم در آسیا نباشیم. پرسپولیس و درویش را کنار بگذارید و نگاه ملی داشته باشید. از رییس فدراسیون خواستیم و به بین‌الملل هم گفتیم. حداقل دغدغه ایرانی بودن را داشته باشند اما ظاهرا همه اینگونه نیستند.

وی گفت: اگر مسوولان فدراسیون دغدغه حضور یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان را ندارند، دغدغه‌شان چه چیزی است؟بامداد یکشنبه ساعت ۱ گفتیم که طبق ایمیل از منابع فدراسیون می‌توانیم پول رادوشوویچ را بدهیم.

وی با اشاره به اظهارات رییس فدراسیون فوتبال که گفته پرسپولیس هم ممکن است مجوز نگیرد، گفت: صحبت‌های تاج جالب بود که پرسپولیس به آسیا نمی‌رود. او با خوشحالی بیان کرد اما این ننگ است. مسوولان فوتبالی ما کاری نکردند. آنها برای چه کاری در فدراسیون هستند.در آسیا استقلال، پرسپولیس، فولاد و هر تیم ایرانی مثل تیم ملی هستند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: خدا کمک کرد و از جای دیگری پول رادو را تامین کردیم. مسوولان سینه سپر می‌کنند و می‌گویند به آسیا نمی‌رویم. دوست دارند چون استقلال نرفته پرسپولیس هم نرود.

درویش در مورد مخالفت هیئت رییسه فدراسیون با عدم پرداخت مطالبات گفت: یک بنده خدایی گفت که به فکر کار خودت باش چرا که هیئت رییسه مخالف است. وقتی این پول در فیفا است و کسی نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد چه اشکالی دارد که گره از کار یک تیم ایرانی باز کند.

وی گفت: شاید مسوولان می‌گویند استقلال آنقدر در فیفا پول ندارد. این بدهی ما ۲۰۰ هزار دلار است. فعل خواستن برای حل مشکلات نیست. من می‌توانم مراجعه کنم اما فدراسیون بهتر می‌داند که کدام باشگاه چه منابع مالی در سازمان‌های بین‌المللی دارد. فدراسیون مثل پدر خانواده می‌ماند.

درویش گفت: این پول نمی‌تواند به ایران بیاید و تنها راه پرداخت بدهی است. وقتی فیفا قبول کرده چرا این کار را نمی‌کنند. حرف‌هایی می‌زنند که همه اضطراب می‌گیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که قسط بندی مطالبات رادو مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت:قسط بندی مشکلی ایجاد نمی‌کند. طلب رادو از صفحه‌ بدهی‌ها برداشته شد.قسط دوم هم طی فردا و پس فردا به حساب او می‌نشیند این در حالی است که ۶ روز فرصت داریم.حذف تیم‌ها از آسیا جزو دغدغه آنها نیست. می‌شود دغدغه داشته باشید و کاری برای حل مشکل انجام‌ندهید؟

وی گفت: ما هزینه‌های هنگفتی داریم. یک روز درمیان حساب ما را می‌بندند. یک حکم ۸۴ میلیونی بوده که مربوط به دهه ۸۰ است اما الان به بیش از یک میلیارد رسیده است.قبلا نقل‌وانتقالات را می‌بستند اما الان حساب بسته می‌شود.

درویش در مورد بلیت‌فروشی تصریح کرد: می‌خواهیم بلیت فروشی کنیم اما تنها هشت هزار بلیت داریم. چرا ما نباید از این طریق درآمد داشته باشیم.

وی گفت: از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم. باید پاداش می‌دادیم و بخشی از قرداد را پرداخت می‌کردیم اما بازیکنان پیام دادند که تلاشمان را کنیم تا مشکلی برای مجوز حرفه‌ای به وجود نیاید.

وی در مورد مشکلات ورزشگاه آزادی برای دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: مدیر مجموعه آزادی گفت که داریم مشکلات را برطرف می‌کنیم و طی دو سه روز آینده این کار را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۳:۴۹

11 Apr 2023