۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۵۳۳۴۷
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

توانمندسازی فعالان عرصه تبیین دین با گفتمان انقلاب اسلامی به طور جدی مورد توجه‌ است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندسازی علاقه مندان و فعالان عرصه تبیین دین با گفتمان انقلاب اسلامی به طور جدی مورد توجه‌ است
توانمندسازی فعالان عرصه تبیین دین با گفتمان انقلاب اسلامی به طور جدی مورد توجه‌ است
به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه عصر در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره شهرستان لردگان با اشاره به اینکه در قرآن کریم همواره تعدادی به عنوان الگو و عبرت معرفی می شوند و تبعیت از الگوها و حذر از عبرت‌ها همواره مورد تاکید است، گفت: در آیات سوره صف، حواریون از رشد یافتگان مکتب حضرت عیسی (ع) هستند که در انجام دستورات الهی، تنها دین خدا را یاری می‌دهند و این همان آموزه‌ی امام خمینی (ره) است که فرمودند؛ نه تو سرباز من هستی و نه من سرباز تو، بلکه همه ما سرباز ولی الله الاعظم هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از واجبات هیچ چیزی به اندازه خدمت به خلق با ارزش نیست و این موضوع در بیانات حضرات آیات مشکینی و فاضل نیز‌ مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: بزرگترین خدمت به خلق که شریف ترین و ماندگارترین نوع خدمت به بشر نیز به شمار می‌رود همان خدمت دینی و یاری دین خدا است که امید است همه افراد توفیق چنین خدمتی را داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه هدف کلی مجموعه تبلیغات را رویکرد عمومی تبلیغ دین دانست و افزود: در این رویکرد لازم است همه مردم دیانت را تبلیغ کنند و این امر صرفا به طلاب، متدینین و فعالان قرآنی محدود نشود. دکتر طاهری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مساله تبیین تشریح کرد: این مهم باید همگانی شود و رویکرد تبلیغات در این موضوع نیز محدود به یک قشر و گروه نیست و توانمندسازی علاقه مندان و فعالان عرصه تبیین دین با گفتمان انقلاب اسلامی به طور جدی مورد توجه‌ است.

وی از جمعیت بانوان که نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند به عنوان یک ظرفیت عظیم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی یاد کرد‌ و افزود:  فعالیت‌های مثبتی در حوزه های علمیه شهرستان‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بانوان در حال شکل گیری است و برای رفع نواقص از طرح آسیب‌های اجتماعی هم برنامه‌ریزی‌هایی‌ در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به ابراز شرمندگی بزرگان علوم دینی نسبت به ادای حق قرآن کریم در پایان عمر خویش اشاره کرد و گفت: هر عملی که نسبت به قرآن کریم صورت گیرد دعوت به قرآن است و به همین منظور هم برنامه‌های احیا و ترویج فرهنگ قرآنی در مجموعه تبلیغات اسلامی با اولویت دنبال می شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام اسماعیلی تقدیر و حجت الاسلام بامیری به عنوان مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان معرفی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۳:۲۹

6 Apr 2023