۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۵۳۳۲۷
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد:

سارق شرکت قطب صنعتی شهرکرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری سارق شرکت قطب صنعتی شهرکرد و کشف اقلام مسروقه توسط مأمورین یگان عملیاتی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر داد.
سارق شرکت قطب صنعتی شهرکرد دستگیر شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ کوروش بهرامی فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت در قطب صنعتی شهرکرد شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران یگان عملیاتی فوریت‌های پلیسی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با گشت‌زنی در سطح قطب صنعتی شهرکرد و پیگیری مستمر و انجام عملیات‌های پلیسی موفق شدند یک نفر از سارقین مطرح را که اقدام به سرقت اقلام شرکت‌های حاضر در قطب صنعتی کرده بود، را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به چندین فقره سرقت اعم از سرقت سیم برق و موتور جوش و... معترف شده که در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه و منازل شخصی و شرکت‌ها و کارخانجات خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و درصورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۴۰:۰۳

4 Apr 2023