۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۵۳۳۲۰
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

اعتبارات بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری باید جذب شود

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: جذب و هزینه کرد اعتبارات باید به گونه‌ای پیش برود که اثربخشی و بهره‌وری واقعی مالی را در بخش کشاورزی شاهد باشیم.
اعتبارات بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری باید جذب شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین برزگر با اشاره به اهمیت معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی گفت: جذب و هزینه کرد اعتبارات باید به گونه‌ای پیش برود که اثربخشی و بهره‌وری واقعی مالی را در بخش کشاورزی  شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: هیچ بهانه‌ای از سوی مدیران برای جذب به موقع و با کیفیت و هزینه‌کرد مناسب اعتبارات اعم از اعتبارات سفر، استانی و ملی وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از موارد مهم و حساس است، گفت:  توزیع و نظارت در بازار موضوع مهمی است، به طوری ‌که همکاران ما در حوزه تنظیم بازار از قبل عید تا دیروز یک روز تعطیلی نداشتند.

برزگر بیان کرد: برنامه‌ریزی به گونه‌ی بود که قیمت مرغ در استان از قیمت مصوب بالاتر نرفت، در حالی که قیمت مرغ در استان‌های دیگر به  از ۷۰  هزار تومان هم گذشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه همه همکاران باید خود را برای یک مقطع بیست روزه بسیج کنند، گفت: اینطور باشد که همکاران در یک اقدام جهادی و انقلابی و به صورت داوطلب پای کار باشند.

برزگر در پایان صحبت‌های خود، تاکید کرد: یکی از نکاتی که باید مورد توجه همکاران قرار بگیرد، رایزنی برای جذب اعتبارات است، در واقع باید از هر ظرفیتی برای جذب  اعتبارات استفاده شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۳۷

4 Apr 2023