۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۵۳۲۸۸
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری:

خدمت رسانی 53 پایگاه موقت، ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی و گردشگری استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری: از اول سال تا کنون با مشاکرت غریب به 1500 نفر امدادگر، جوان داوطلب و مربیان آموزشی در قالب 53 پایگاه موقت، ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی مبادی ورودی و گردشگری استان به مردم عزیز خدمت رسانی می‌شود.
خدمت رسانی 53 پایگاه موقت، ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی و گردشگری استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسعود مثنوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص اقدامات این جمعیت از اول سال 1402 تا کنون اظهار کرد: از اول سال تا کنون با مشاکرت غریب به 1500 نفر امدادگر، جوان داوطلب و مربیان آموزشی در قالب 53 پایگاه موقت، ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی مبادی ورودی و گردشگری استان به مردم عزیز خدمت رسانی می‌شود.

وی افزود: تا این لحظه 80 هزار نفر از مسافران از خدمات هلال احمر استفاده کردند و امداد رسانان در ایام نوروز تا کنون 28 حادثه را پوشش داده اند.

مثنوی بیان کرد: بیشترین حجم حوادث در استان مربوط به حوادث جاده‌ای بوده که با توجه حجم زیاد تردد در استان و حجم ورودی و خروجی در سطح استان بیشترین حوادث حوادث جاده‌ای بوده و محور شهرکرد-لردگان به سمت اهواز بالاترین رقم را به خود اختصاص داده است.

وی در آخر عنوان کرد: طبق آخرین آمار از ابتدای امسال تا کنون تعداد فوتی در صحنه در جاده‌های مواصلاتی استان  5 نفر بوده است.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۰۴:۵۱

1 Apr 2023