۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۵۳۲۷۵
در لردگان ؛

مراسم معارفه فرماندار جديد لردگان برگزار شد

با حضور محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري ، امام جمعه شهرستان لردگان ، فرماندار و اعضاي شوراي تامين و شوراي اداري شهرستان لردگان آئين تکريم و معارفه فرماندار جديد شهرستان لردگان در محل فرمانداري بر گزار گرديد.
مراسم معارفه فرماندار جديد لردگان برگزار شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ با حضور محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري ، امام جمعه شهرستان لردگان ، فرماندار و اعضاي شوراي تامين و شوراي اداري شهرستان لردگان آئين تکريم و معارفه فرماندار جديد شهرستان لردگان در محل فرمانداري بر گزار گرديد.

دراين مراسم ابتدا رضا باباميري به بيان عملکرد 18 ماهه خود به عنوان فرماندار شهرستان لردگان پرداخت و گفت : با همت معاونين و کارشناسان فرمانداري توانستيم پيگير کارهاي عمراني شهرستان لردگان که از مدتها رها شده بودند باشيم تا آنها را به سرانجام برسانيم ، امروزه شاهد افتتاح فرهنگسراي اين شهرستان هستيم که خواسته به حق مردم بوده و شروع به کار پايگاه انتقال خون و کلينيک تخصصي بيمارستان که اميدواريم در سال جديد به بهره برداري برسند.

در ادامه  حجت اسلام رحماني امام جمعه لردگان گفت: در دين مبين اسلام تجملگرايي پسنديده نيست آنهائيکه امروزه روسري خود را بر ميدارند و در جامعه بي حجابي راه مي اندازند، اينها در همين نظام مست شدند و تجملگرايي و اسراف مي کنند ، توجه به آرمانهاي نظام و حکم الهي بر همه چيز ارزش دارد واجب خدا را کنار نگزاريم وبه ان عمل کنيم .

وي در ادامه گفت : مديران شهرستان لردگان با دلسوزي حداکثري وقت خود را براي خدمت به مردم انجام مي دهند و با درايت و تجربه اي که از فرماندار جديد داريم اين دلسوزي و تلاش مضاعف گردد و کار مردم با رعايت قانون حل شود .

محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري چهار محال و بختياري گفت : امسال را مقام معظم رهبري سال مهار تورم و رشد توليد نامگزاري کردند و همه وظيفه داريم ازاين فرمان اطاعت کنيم و در خدمت رساني به مردم اگر مي خواهيم رشد توليد داشته باشيم بايستي کار شبانه روزي کنيم ، فرامين مقام معظم رهبري لازم الاجراست هم براي مسئولين وهم براي مردم براي مسئولين زيادتر لازم است ، اگر توجه به بيانات معظم له داشته بوديم وضعيت ما بهتر از اينها بود .

وي ادامه داد : مديران در دولت اسلامي بايستي نوکري مردم را داشته باشند و اين شان و منزلتي که دارند براي اين است که خادم مردمند ،
اگر ما راه ولايت را برويم قطعا رشد و بالندگي و پيشرفت را خواهيم داشت مديري موفق است که در بين مردم باشد بامردم بشد و با مردم مشورت کند تا کارها به سهل و آساني انجام شوند.

حسين ميرزائي در ادامه از زحمات رضا باباميري تقدير ومنصور کريم زاده را به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان معرفي نمود و ابلاغ استاندار را به وي تقديم کرد.
 
در پايان مراسم معارفه منصور کريم زاده سرپرست فرمانداري لردگان گفت : مسئولين اجرايي خادم مردمند هيچ چيزي در نظام اسلامي بالاتر از خدمتگزاري به مردم نيست روح قانون اساسي مي گويد بالاترين چيز در نظام جمهوري اسلامي خدمت است.
 
وي تصريح کرد : ما قصد داريم با مديريت يکپارچه براي توسعه شهرستان ، منافع ملي ومنافع شهرستاني مسائل اولويت دار محل ماموريت را در بحث انسجام مديريت اعمال کنيم و براي پيشرفت و توسعه شهرستان تعامل خوبي با همه از جمله مردم ، امام جمعه ، نماينده انقلابي واعضاي شوراي تامين داشته باشيم.
 
سرپرست فرمانداري لردگان اظهار داشت: برنامه محوري ،قانون گرائي ،توسعه گرايي و زمان شناسي را در برنامه هاي جدي خود  قرار داديم وکليه فرايندها را به صورت واقع بينانه و قانون مدار ومسئله محور پيش بيني وهدف را جلب رضايت خداوند و مردم مي دانيم.منافع ملي و رفع مشکلات مردم را در اولويت کاري خود قرار داديم .
 
ايشان در پايان گفت : تمام دولتها داراي گفتماني بودند اين دولت هم داراي گفتمان فساد ستيزي ،عدالت طلبي ومردم گرايي است .تمام مشکلات ما عمل نکردن به قانون است فرار از قانون است و دور زدن قانون است لذا قانون مداري وپايبندي به ان را بايستي مسئولين ومردم عزيز سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۵۵:۲۴

30 Mar 2023