۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۵۳۲۵۴
نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی:

مقدمات اجرایی شدن شعار سال توسط مجلس فراهم شده و دولت مصمم به اجرای آن است

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌های گذشته اقداماتی جهت کنترل تورم صورت گرفته اما این اقدامات در سفره مردم اثری نداشته است، مقدمات اجرایی شدن شعار امسال توسط مجلس فراهم شده و دولت نیز مصمم است تا آن را اجرا کند.
مقدمات اجرایی شدن شعار سال توسط مجلس فراهم شده و دولت مصمم به اجرای آن است
قدرت‌الله حمزه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که سال جدید را با عنوانی نامگذاری می‌کنند که معمولا این نامگذاری‌ها در حوزه اقتصادی هستند.

وی افزود: نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید، پشتیبانی از تولید، رفع موانع تولید و... بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که در معیشت وجود دارد و بر زندگی مردم اثر می‌گذارد، تورم است.

حمزه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به‌خوبی و حکیمانه هر سال را نامگذاری کرده‌اند، عنوان کرد: امسال نیز با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شد که اگر این شعار محقق شود معیشت مردم قطعا بهبود خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی جهت کنترل تورم صورت گرفته اما این اقدامات در سفره مردم اثری نداشته است، مقدمات اجرایی شدن شعار امسال توسط مجلس فراهم شده و دولت نیز مصمم است تا آن را اجرا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بدون کمک مردم هیچ کاری از سوی دولت و مجلس اجرایی نخواهد شد، این مهم به تجربه در ایران ثابت شده است.

حمزه بیان کرد: انقلاب اسلامی به‌واسطه حضور مردم پیروز شد، جنگ را مردم به سرانجام رساندند، در بازسازی تخریب‌های جنگ و تثبیت انقلاب مردم حضور داشتند و... هر کجا مردم به میدان آمدند پیروز ‌شدیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در بحث اقتصاد موفق نشدیم از ظرفیت عالی مردم استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید از تصدی‌گری در برخی مسائل اقتصادی فاصله بگیرد و با انجام نظارت، آن‌ها را به مردم و بخش خصوصی واگذار کند.

حمزه ابراز امیدواری کرد که تورم با همت مردم و مسؤولان مهار و تولید رشد پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۴:۳۹

28 Mar 2023