۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۵۳۲۵۰
فرماندار شهرستان لردگان؛

طبيعت لردگان برای گردشگران بی‌نظیر است

فرماندار شهرستان لردگان گفت : لردگان دارای طبیعی بسیار زیبا می‌باشد که برای گردشگران بسیار زیبا و پرجاذبه است.
طبيعت لردگان برای گردشگران بی‌نظیر است
رضا باباميري فرماندار لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز و  با اشاره به ظرفيت‌هاي گردشگري در شهرستان لردگان، اظهار کرد: اين شهرستان يکي از شهرستان‌هاي گرمسير در استان محسوب مي‌شود و در حال حاضر آب و هواي اين شهرستان براي اقامت مسافران مطلوب است.

وي با بيان اينکه ۸۰ کيلومتر از رودخانه خرسان از شهرستان لردگان عبور مي‌کند، توضيح داد: اين رودخانه زيبايي دو چنداني به اين شهرستان بخشيده است و به‌علت صعب‌العبور بودن مسير دسترسي به محل عبور رودخانه، افراد کمي توانسته‌اند از اين زيبايي لذت ببرند، طبيعت‌گردان و کوهنوردان مي‌توانند اين محل را براي تفريح و سفر انتخاب کنند.

باباميري با اشاره به پوشش جنگلي و مرتعي موجود در شهرستان لردگان، خاطرنشان کرد: ۸۷ درصد شهرستان لردگان جنگل و مرتع است، جنگل‌ها و مراتع مکان مناسبي براي تفريح در اين شهرستان محسوب مي‌شود، اختلاف دما بين اين شهرستان و ساير شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري وجود دارد.

فرماندار شهرستان لردگان با بيان اينکه چشمه ساران فراواني در شهرستان وجود دارد، گفت: گياهان دارويي و خوراکي منحصر به فردي در اين شهرستان وجود دارد که در بازار لردگان به‌فروش مي‌رسد.

وي افزود: آبشار آتشگاه لردگان، چشمه‌هاي واقع منطقه چارطاق، محل قايقراني بارز و شوارز و سد کاروان چهار از مهم‌ترين مناطق گردشگري شهرستان لردگان محسوب مي‌شود، سد کارون چهار يکي بي‌نظيرترين مناطق گردشگري و ديدني اين شهرستان است و پرورش ماهي در قفس در درياچه اين سد انجام مي‌شود.

باباميري يادآور شد: در منطقه ريگ در شهرستان لردگان در فصل زمستان پيست برفي وجود دارد و علاقه‌مندان به تفريحات زمستانه مي‌توانند به اين منطقه سفر کنند، همچنين سد کارون سه نيز در منطقه بارز يکي از مناطق ديدني در اين شهرستان است.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۸:۲۶

27 Mar 2023