۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۵۳۲۴۹

همايش طلايه داران حجاب و عفاف شهرستان لردگان برگزار شد

به منظور تجليل از فعالان عرصه حجاب و عفاف با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين رحماني امام جمعه شهرستان لردگان و فرمانده سپاه ناحيه لردگان همايش طلايه داران حجاب و عفاف برگزار و از فعالان اين عرصه تجليل شد.
همايش طلايه داران حجاب و عفاف شهرستان لردگان برگزار شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ بمنظور تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان و فرمانده سپاه ناحیه لردگان همایش طلایه داران حجاب و عفاف برگزار  و از فعالان این عرصه تجلیل شد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به ظهور رسول گرامی اسلام و شکست دشمن گفت: دشمن با ظهور رسول گرامی در خصوص خانواده و زن شکست خورد و یکی از آداب های سنت‌های غیر اخلاقی عصر جاهلیت زنده به گور کردن دختران در فرهنگ‌های گذشته بود.

وی افزود : اگر به فرهنگ های ایران و روم و اعراب نگاه کنیم در فرهنگ ایران  و روم چنین آداب و سنتی وجود نداشت ولی در فرهنگ اگر کسی را دختر‌دار می‌شد فوراً او را زنده به گور می‌کردند و شرم داشت که به او می گفتند تو صاحب دختر هستی.

رحمانی اظهار داشت : با ظهور اسلام و ولادت حضرت زهرا (س) این سنت و این آداب غلط از بین رفت و با ولادت  حضرت زهرا سلام الله علیها نقش زن و دختر در جامعه اسلامی ارزش پیدا کرد.

وی تصریح کرد : با ظهور انقلاب اسلام دشمن دو کار اساسی در مورد زن انجام داد ، یک: بیان کرد که اسلام نسبت به حقوق زن هیچ ملاک و ارزشی قائل نیست به خود را مدافعین حقوق زن در جوامع بین‌المللی میدانند اگر می بینید که زن ها را با یک چهره هایی دارند علم می کنند اینها دارند یارگیری می‌کنند و شما به عنوان یاوران رهبر انقلاب وظیفه  دارید  زن ها و دختران بد حجاب را تحت تاثیر خود قرار دهید، با محبت کردن دختری ، دختر و یا خانومی که بد حجاب است و اهمیتی به حجاب نمی دهد به خاطر اینکه بیمار و نیاز به محبت دارد و نباید کاری کنیم که طرف دشمن شلوغ شود و تمام کسانی که بد حجاب است باید توسط شما محبت ببینند و اگر محبت شود حجابش بهتر و نیکو خواهد شد.

حجت الاسلام رحماني در پایان گفت : هدف ما در این زمان این است که دختران و زنان بد حجاب را  تحت تاثیر خود قرار دهیم و این کار به وسیله یک کارگروه صورت خواهد گرفت و آن کارگروه جهادی اعتلای زن و خانواده است.

در پایان جلسه از تمامی بسیجان و بانوان فعال فرهنگی در شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۹:۱۷

27 Mar 2023