۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۵۳۲۳۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شعار امسال با هدف گره‌گشایی از اقتصاد انتخاب شده است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از نامگذاری سال 1402 با عنوان «سال مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری شدن گره‌های کور اقتصاد است.
شعار امسال با هدف گره‌گشایی از اقتصاد انتخاب شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تصمیم‌گیری براساس حدس و گمان خارج از مدار حق است.

وی تصریح کرد: انسان برای قضاوت باید علم داشته باشد یا از دیگران کمک بگیرد تا عاقبت‌بخیری جامعه تضمین شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سالروز تاسیس حوزه علمیه بیان داشت: بزرگانی چون امام خمینی (ره) و آیت‌الله گلپایگانی از افتخارات حوزه هستند بنابراین نباید اجازه داد این مرکز دینی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد و نوجوانان و جوانان مستعد را برای شاگردی در مکتب امام صادق (ع) به حوزه راهنمایی کنیم.

امام جمعه شهرکرد به آغاز ماه مهمانی خدا اشاره کرد و افزود: لیله‌القدر فرصتی است که در ماه رمضان در اختیار بندگان قرار گرفته است و می‌تواند یک عمر زندگی انسان را بیمه کند.

نکونام نامگذاری سال 1402 با عنوان «سال مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری را با هدف باز شدن گره‌های کور جامعه عنوان کرد و اذعان داشت: امروز اقتصاد یکی از مواردی است که به گرهی کور تبدیل شده است و باید برای باز شدن آن تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی یادآور شد: امروز باید مسئولان با ایجاد تعادل میان هزینه‌ها و درآمد، افزایش تولید و اشتغال، استحکام پایه‌های اقتصاد، شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی به تقویت اقتصاد و رشد تولید کمک کنند. 

نکونام گفت: دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن نظام بود اما حضور به موقع مردم این اجازه را نداد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وجه نخست در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند که با بصیرت‌افزایی نباید فریب بخورند.
 
وی وجه دیگر نظام را مسئولان دانست و تاکید کرد: مسئولان خادمان مردم هستند و باید نقش خود را به نحو احسن اجرا کنند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: خدمت‌رسانی به مردم توسط مسئولان اهمیت بالایی دارد و خادمان مردم باید امیدآفرینی کنند.

نکونام با بیان اینکه امروز ایران جایگاه والایی در دیپلماسی خارجی و تعامل با همسایگان، چون عربستان و شرق دارد ادامه داد: جمهوری اسلامی با حفظ مواضع سیاسی و شعائر اسلامی و ارزش‌های انقلاب این تعاملات را بر مبنای عقلانیت قرار داده است.
 
 انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۱۰:۵۷

24 Mar 2023