۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۵۳۲۲۵
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کاهش دما از هفته آینده در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: هفته آینده با خروج سامانه بارشی از استان، شاهد کاهش دما هستیم.
کاهش دما از هفته آینده در چهارمحال و بختیاری
سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: برای روز سه‌شنبه در سطح استان به‌ویژه نیمه غربی شاهد بارش‌های رگباری و پراکنده بودیم.

وی تصریح کرد: این بارش‌ها برای امروز هم ادامه دارد و انتظار داریم به‌صورت باران و در نواحی کوهستانی و مستعد بارش برف و باران باشد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روز پنج‌شنبه از میزان ابرها کاسته می‌شود و وزش باد شدید در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

قطره یادآور شد: از روز جمعه و اوایل هفته آینده مجددا شاهد وقوع رگبار باران و در نواحی کوهستانی و سردسیر رگبار برف همراه با رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل بهار بارش‌ها به‌صورت نقطه‌ای می‌تواند باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها شود توصیه می‌شود عشایر، دامداران و گردشگران طی این مدت از توقف در کنار آن‌ها خودداری کنند.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری صعود به ارتفاعات برای فعالیت‌های کوه‌نوردی، طبیعت‌گردی، گردشگری و چرای دام به دلیل وقوع رعد و برق و صاعقه را خطرناک دانست و بیان داشت: استخرداران نسبت به تنظیم آب ورودی به استخرها اقدام کنند.

قطره خاطرنشان کرد: درحال حاضر ازنظر دمایی تغییرات قابل توجهی وجود ندارد و با خروج این سامانه کاهش دما را شاهد هستیم.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۱:۵۸

22 Mar 2023