۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۵۳۲۱۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

تمهیدات اسکان اضطراری مسافران نوروزی در صورت بارش‌های شدید اندیشیده شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه گزارش‌های هواشناسی برای هفته اول تعطیلات عید نوروز در چهارمحال و بختیاری بارش پیش‌بینی کرده است لذا این آمادگی ایجاد شد که چنانچه نیاز است اسکان اضطراری مسافران در استان صورت بگیرد.
تمهیدات اسکان اضطراری مسافران نوروزی در صورت بارش‌های شدید اندیشیده شد
علی حیدری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از مواردی که در بحث ایام نوروز بسیار مهم و قابل توجه است، اسکان مسافران است.
 
وی افزود: اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در مراکز بوم‌گردی، هتل‌ها و... انجام می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بخشی از اسکان مسافران نیز در مدارس و از طریق مجموعه آموزش و پرورش این استان انجام می‌شود.
 
حیدری عنوان کرد: با توجه به اینکه گزارش‌های هواشناسی برای هفته اول تعطیلات عید نوروز در چهارمحال و بختیاری بارش پیش‌بینی کرده است لذا این آمادگی ایجاد شد که چنانچه نیاز است اسکان اضطراری مسافران در استان صورت بگیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌هایی که دارای مجموعه‌های اقامتی و سالن‌های سرپوشیده هستند آماده هستند که اگر نیاز به اسکان اضطراری مسافران شد از آن استفاده شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آمادگی و تقسیم کار بسیار خوبی در بین دستگاه‌های اجرایی برای استقبال از مسافران نوروزی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۰۵:۵۰

19 Mar 2023