۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۵۳۲۱۱
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری

به دنبال ایجاد یک صنعت مادر در چهارمحال و بختیاری هستیم

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت جذب صنایع مادر در استان و پیگیری‌ها برای ایجاد یک صنعت از این دست در استان، گفت: صنایع کوچک هم باید توسعه پیدا کند.
به دنبال ایجاد یک صنعت مادر در چهارمحال و بختیاری هستیم
به گزارش جهانبین‌نیوز; فضل‌الله رحمتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نرخ سرمایه‌گذاری در استان پایین است که بخشی از این مشکل به فضای اجتماعی داخل استان بازمی‌گردد که بعضا باعث فراری شدن سرمایه‌گذاران از استان می‌شود.

وی افزود: با رسانه‌ها تعامل خواهم داشت و اعتقاد دارم با تعامل با رسانه‌ها اهدف پیش خواهد رفت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عدالت این نیست که کارخانه‌ها در سراسر استان ایجاد شوند بلکه توسعه همگن باید براساس آمایش سرزمین انجام شود.

رحمتی عنوان کرد: اشتغال صنعت پایدارتر است در حالی که اشتغال در بخش کشاورزی معمولا فصلی است.

وی خاطرنشان کرد: منابع انسانی سازمان در بحث نظارت‌ها و بازرسی‌ها کم است به همین دلیل قرار شد از بازرسان تخصصی اتاق اصناف استفاده شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعطیل شدن کارخانه خمیرمایه ناغان صنف نانوایان با مشکل مواجه شده است، باید به جای تعطیلی و برخورد معضلات زیست محیطی و دیگر موارد درخصوص صنعت حل شود.

رحمتی بیان کرد: قطعا باید واحدهای نیمه تعطیل راه‌اندازی شوند، سرمایه کشور است که به عنوان یک واحد تولیدی هزینه شده است و به دنبال پایش واحدهای راکد در چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی تاکید کرد: باید به‌دنبال تولید محصولات خاص برویم چراکه برخی از محصولات در کشور اشباع شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این سازمان خودرو ندارد تا در پایش طرح‌های صنعتی، نظارت بازار و... از آن استفاده کند.

رحمتی ادامه داد: به دنبال جذب کمک‌های خیری در حوزه صنعت‌، معدن و تجارت و اصناف هستیم.

وی عنوان کرد: برای کمک به اسپانسری در ورزش پیگیر ایجاد حساب برای جذب کمک‌های واحدهای صنعتی به‌جهت حمایت از ورزش هستم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت جذب صنایع مادر در استان و پیگیری‌ها برای ایجاد یک صنعت مادر در استان، خاطرنشان کرد: صنایع کوچک هم باید توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۲:۱۱

18 Mar 2023