۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۵۳۲۰۱

شهردار شهرکرد تجلیل شد/ صدور پیامی به مناسبت روز شهردار

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری و اعضای شورای اسلامی شهر از «محمدحسین واحدیان» شهردار شهرکرد تجلیل و قدردانی کردند.
شهردار شهرکرد تجلیل شد/ صدور پیامی به مناسبت روز شهردار
به گزارش جهانبین نیوز، ایمان آرش در حاشیه یکصد و شصت‌ونهمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد ضمن فرا رسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهید مهندس مهدی باکری و روز شهردار، این روز را به تمامی شهرداران ایران اسلامی تبریک گفت.
 
مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: به مناسبت گرامی‌داشت روز شهردار، محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از زحمات و تلاش‌های «محمدحسین واحدیان» شهردار شهرکرد تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
 
وی ادامه داد: رئيس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد در این نشست از همدلی، صمیمیت، اتحاد و تلاش شبانه‌روزی شهردار، تمامی دست‌اندرکاران، مسئولان، کارکنان و کارگران خدوم شهرداری شهرکرد که نقش مهمی را در مدیریت شهری برعهده دارند قدردانی کردند.
 
آرش بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر در راستای تشکر از  مجموعه‌ مدیریت‌شهری مرکز استان پیامی صادر کردند تا از نیروهایی که تمام همت و تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه شهرکرد به کار گرفته‌اند تشکر کنند.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
«بسمه تعالی
 
برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمدحسین واحدیان
 شهردار محترم شهرکرد 
 
 
سلام علیکم؛
 
در تقویم رسمی کشور ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهردار توانا و بسیجی بصیر مهندس مهدی باکری به عنوان روز شهردار مزین گردیده‌ که در صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد بود.
 
 یقیناً توسعه و پیشرفت شهرکرد شهر ملی نمد، مرهون تلاش‌های بی‌دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی است که همواره برای تعالی و ارتقاء این شهر قدم‌های موثری برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه مهم برای خویشتن می‌دانند.
 
خدای بزرگ را شاکریم که با مدیریت شایسته، تعامل و اقدامات مدبرانه جنابعالی، مشارکت و همراهی مردم شریف، شاهد رشد و پیشرفت روزافزون مرکز استان بوده‌ایم که تحسین جمع کثیری از اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس را به همراه داشته است.
 
لذا وظیفه‌ی خویش می‌دانیم که به مصداق حدیث شریف «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» به مناسبت فرا رسیدن روز شهردار، مراتب تبریک و تهنیت و همچنین قدردانی اعضای شورای اسلامی مرکز استان را به خاطر اهتمام شبانه‌روزی جنابعالی و همکاران تلاشگرتان در امر توسعه، آبادانی و پویایی شهر صمیمانه تقدیم حضورتان کنیم.
 
 همچنین از درگاه ایزدمنان، ذیل توجهات ولی عصر(عج) و منویات خردمندانه مقام معظم رهبری در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» سلامتی و توفیق روز افزون برایتان مسئلت می‌نماییم.»
 
 
مصطفی حیدری 
رئیس شورای اسلامی مرکز استان
 چهارمحال و بختیاری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۱۱:۰۶

16 Mar 2023