۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۵۳۲۰۰
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری خبرداد:

گره‌گشایی از کار مردم با طرح مهرواره محله هم‌دل

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: طرح مهرواره محله همدل باید گره گشایی از کار مردم و روایت کردن از آن باشد.
گره‌گشایی از کار مردم با طرح مهرواره محله هم‌دل
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغ دین اگر جنبه‌های معرفتی نداشته باشد، رویکرد و جهت گیری اصلی نسبت به مسائل اجتماعی و گره گشایی از مردم را ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید به دنبال حل مسئله برای مردم باشیم تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی با برگزاری چند رویداد به دنبال فرهنگ سازی و حل مسائل و مشکلات مردم به صورت محله محور است.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: طرح مهرواره محله همدل با هماهنگی بسیج مستضعفین با جهت گیری به سمت گره گشایی از مردم هم زمان با ماه مبارک رمضان پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در طرح مهرواره محله همدل در واقع افراد نیازمند در محله را شناسایی و برای رفع نیاز آنها اقداماتی صورت می‌گیرد بیان داشت: در واقع این طرح به دنبال گره گشایی از هر نوع مشکل بین همه اقشار محله است.

حجت الاسلام کاظمی با تاکید بر اینکه برای معرفی این طرح باید تبلیغات گسترده‌ای صورت گیرد گفت: این طرح جهت‌گیری و هدف گذاری حل مشکلات مردم در راستای امیدآفرینی است چرا که نخستین و ریشه‌ای ترین جهاد بحث امیدآفرینی است.

وی با تاکید بر اینکه‌این طرح رویکرد تبلیغی امید آفرینی را تا حد زیادی ایجاد می‌کند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی این طرح بدون هیچ گونه چشم داشتی پای مشکلات مردم می آیند.

حجت الاسلام کاظمی با تاکید بر اینکه هر کار خوب و خیری که انجام می‌شود باید تکثیر شود خاطر نشان کرد: طرح مهرواره محله همدل باید گره گشایی از مردم و روایت کردن از آن باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی و تمامی رسانه‌ها و فضای مجازی باید پای کار این طرح آمده تا شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۰۵:۲۱

16 Mar 2023