۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۵۳۱۷۷
مدیر منطقه یک شهرداری شهرکرد:

سرویس‌های بهداشتی در منطقه یک شهرکرد بازسازی و تعمیر شدند

مدیر منطقه یک شهرداری شهرکرد گفت: سرویس‌های بهداشتی در 8 نقطه شهر در منطقه یک برای استفاده مسافران و شهروندان در ایام نوروز تعمیر و بازسازی شدند.
سرویس‌های بهداشتی در منطقه یک شهرکرد بازسازی و تعمیر شدند
به گزارش جهانبین نیوز ، مسعود حبیبی با اشاره به اقدامات این شهرداری ویژه ایام نوروز اظهارداشت: پاكسازي، جمع‌آوري و بارگيري شن و نمك و نخاله‌هاي موجود در معابر اصلي، -جمع‌آوري نخاله‌هاي موجود در زمين‌هاي رها شده و ساخت و نصب زير مخازن زباله در سطح منطقه ازجمله اقدامات در حال انجام است.

وی با اشاره به ترميم و لكه‌گيري ترانشه‌ها و چاله‌هاي واقع در معابر منطقه يك افزود: همچنین سرويس‌هاي بهداشتي پشت امامزاده دوخاتون، خيابان سعدي غربي جنب مسجد صاحب‌الزمان، ناحيه غرب روبروي مدرسه وحدت مهديه، سرويس بهداشتي پارك‌ها ازجمله تهليجان شمالي و جنوبي، پارك ملت و آبي جنگلي و سرويس بهداشتي مجتمع فن‌آوران تعمیر شد.

مدیر منطقه یک شهرداری شهرکرد بیان کرد: رنگ‌آميزي جداول و ميادين ازجمله بلوارعشاير، ميدان كوهرنگ، ميدان امام حسين (ع)، بلوارشريعتي، ميدان آيت‌الله دهكردي و آبنماي ميادين سطح شهر در منطقه يك و نيوجرسي‌هاي كمربندي 15خرداد، جداول جايگاه سي ان جي امير كبير و ايستگاه‌هاي اتوبوس و تاكسي و پل هوايي عابر پپاده خيابان فردوسي جنوبي نیز انجام شد.

حبیبی ادامه داد: جمع‌آوري لاستي‌كهاي فرسوده، اجراي حصاركشي اراضي شهرداري، اصلاح روشنايي بلوارها و گل‌كاري ميادين و بلوارهاي در حوزه کاری انجام شده است.

وی گفت: همچنین اجراي كانال، رفيوژ، جدول كاري و آبنما و روکش آسفالت كوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر که نیاز به اصلاح داشتند، انجام شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۱۸:۰۳

14 Mar 2023