۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۵۳۱۳۴
مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری:

استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های سوخت‌گیری الزامی است

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: همه دارندگان کارت هوشمند سوخت همزمان با نزدیک شدن ایام نوروز و ضرورت توزیع مطلوب سوخت‌رسانی، لازم است از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.
استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های سوخت‌گیری الزامی است
به گزارش جهانبین نیوز، ساسان تیموری اظهار کرد: همه دارندگان کارت هوشمند سوخت همزمان با نزدیک شدن ایام نوروز و ضرورت توزیع مطلوب سوخت‌رسانی، لازم است از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در هنگام سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید.

تیموری ادامه داد: کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌ها عرضه سوخت صرفاً برای سوختگیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: از هموطنان تقاضا می‌شود در حفظ و نگهداری کارت هوشمند سوخت خود دقت کنند.

تیموری اذعان داشت: در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.ir مراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با مدارک کارت خودرو و کد ملی قابل تحویل است.

تیموری بیان داشت: متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره و المثنی برای پیگیری از وضعیت درخواست کارت سوخت خود به طریق درگاه post.ir مراجعه و یا سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

وی گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، نسبت به رمزگذاری روی کارت سوخت اقدام کنید.

تیموری یادآور شد: در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی جهت رمزگشایی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در استان محل سکونت و در مسافرت‌ها به اولین ناحیه استان مقصد مراجعه کنید.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از در اختیار گذاردن رمز کارت سوخت خود به دیگران جداً خودداری کنید.

تیموری تصریح کرد: از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنید.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۹:۵۲

11 Mar 2023