۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۵۳۰۷۹
رییس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد :

برگزاری پویش "من ناجی زمینم" همزمان با روز درختکاری در مدارس چهارمحال‌وبختیاری

رییس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پویش "من ناجی زمینم" همزمان با روز درختکاری در مدارس چهارمحال‌وبختیاری برگزار می شود .
برگزاری پویش "من ناجی زمینم" همزمان با روز درختکاری در مدارس چهارمحال‌وبختیاری
به گزارش جهانبین نیوز،  ارشاد شاهقلی با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز درختکاری و به منظور نهادینه کردن فرهنگ کاشت درخت و حفاظت از منابع طبیعی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با همکاری اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال‌وبختیاری پویش کاشت در خت با عنوان "من ناجی زمینم" را برگزار می‌کند.

شاهقلی با بیان اینکه این پویش در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت برگزار می‌گردد، گفت: دانش‌آموزان جهت شرکت در این پویش می‌بایست هنگامی که مشغول کاشت نهال هستند جمله‌ای را در رابطه با اهمیت درختکاری و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی برای مخاطبان بیان کرده و در کلیپی حداکثر دو دقیقه‌ای به آی‌دی  @modirchb در شبکه شاد ارسال نمایند.

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ضمن اینکه مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این پویش را از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ اعلام کرد، گفت: ده هدیه نقدی ۵ میلیون ریالی به ۱۰ اثر برگزیده این پویش از طرف اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۰:۳۹

5 Mar 2023