۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۵۳۰۷۰
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد:

دانشگاه شهرکرد در نظام رتبه‌بندی سایمگو حائز رتبه شد

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد گفت: در نظام معتبر رتبه‌بندی سایمگو اسپانیا، دانشگاه شهرکرد در سال 2022، رتبه 60 ملی و 698 بین‌المللی را در میان دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی جهان کسب کرد.
دانشگاه شهرکرد در نظام رتبه‌بندی سایمگو حائز رتبه شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد کیوانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: براساس آخرین ویرایش نظام رتبه‌بندی Scimago از نظر رتبه‌بندی کلی در همه حوزه‌های موضوعی پژوهشی در سال 2022 دانشگاه شهرکرد به ترتیب رتبه‌های 698 جهانی و 60 کشوری را کسب کرده و جایگاه دانشگاه نسبت به سال 2021 با رتبه‌های 800 جهانی و 75 کشوری به ترتیب 102 و 15 پله بهبود یافته است.

وی گفت: در این رتبه‌بندی، معیارهای کلی ارزیابی و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی جهان در سه شاخص امتیازدهی مختلف ازجمله پژوهش (با وزن 50%)، نوآوری (وزن 30%) و اثرگذاری اجتماعی (وزن 20 %) می‌باشد.

کیوانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با روند کنونی توسعه کیفی فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری دانشگاه در راستای تأکید مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) بر کسب مرجعیت علمی و فناوری در سطوح ملی و بین‌المللی، شاهد ارتقای جایگاه دانشگاه شهرکرد و نمود نقش‌آفرینی بیش از پیش دانشگاه شهرکرد در مسیر پیشرفت پژوهش، فناوری و نوآوری باشیم.

نتایج کامل این رتبه‌بندی در پایگاه اینترنتی به آدرس https://www.scimagoir.com/rankings.php قابل مشاهده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۴:۱۸

4 Mar 2023