۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۵۳۰۶۸
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد:

لزوم تشکیل کارگروه شناسایی مشکلات زمین‌های واگذارشده به مردم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرکرد گفت: مشکلات زمین‌های واگذار شده به شهروندان از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی در سال‌های گذشته باید شناسایی و برای رفع آن راهکارهای علمی و عملیاتی ارائه شود.
لزوم تشکیل کارگروه شناسایی مشکلات زمین‌های واگذارشده به مردم
به گزارش جهانبین نیوز؛ ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به شدت بارش‌های اخیر اظهار کرد: برخی محله‌های شهرکرد در معرض حوادث طبیعی قرار دارد.

وی بیان داشت: به‌همین منظور مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری باید برای رفع خطرات احتمالی ناشی از این حوادث چاره‌اندیشی کنند.

ایزدی با اشاره به احداث برخی ساختمان‌های مسکونی در حریم مسیل‌ها افزود: مشکلات زمین‌های واگذار شده به شهروندان از سوی دستگاه‌های اجرایی متولی در سال‌های گذشته باید شناسایی و برای رفع آن راهکارهای علمی و عملیاتی ارائه شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا تشکیل و فعال شدن یک کارگروه تخصصی زیرنظر فرمانداری شهرستان شهرکرد برای انجام مطالعات و فعالیت‌های علمی در این حوزه ضروری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد یادآور شد: مهار روان‌آب‌ها و هدایت آن به دشت شهرکرد با هدف احیای این دشت و تقویت سفره‌های زیرزمینی به‌طور جدی‌تر در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۴:۱۷

4 Mar 2023