۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۵۳۰۴۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری:

18برنامه محوری در هفته گرامیداشت شهدا در استان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: 18برنامه محوری در سطح استان و شهرستان‌ها در هفته بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد.
18برنامه محوری در هفته گرامیداشت شهدا در استان برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت شهدا پرداخت و اظهار کرد: برنامه گرامیداشت مقام شامخ شهدا استان چه در مرکز استان و در شهرستان‌ها از تاریخ 15 الی 22 برگزار می‌گردد.

وی افزود: برنامه‌های گرامیداشت این هفته همزمان با سراسر کشور با شعار محوری «هم پای جانبازان به پای عهد و پیمان و تا پای جان هستیم» برگزار خواهد شد، عمده ماموریت بنیاد شهید و امور ایثارگران کار فرهنگی برای خانواده شهدا و ایثارگران است که بالاترین آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه می‌باشد.

عسگری با بیان اینکه اصحاب رسانه امروزه در خط مقدم جهاد تبیین فعالیت می کنند گفت: کار اصحاب رسانه در راستای فرهنگ و ایثار و شهادت هم خط مقدم جهاد تبیین و هم هشداری برای ما مسئولین است که می‌توانند اصلی ترین عامل و تاثیر گذارترین عامل نقش آفرینی را ایفا کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: 22 اسفند از طریق شورای عالی فرهنگ عمومی به روز شهدا منتصب شده است و نمود آن در جامعه آموزش و هدایت فرزندان ایثارگر است.

عسگری عنوان کرد: شهدای استان ما همیشه از بنام‌ترین‌ها در کشور بوده‌اند، اولین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی و مهندسی کشور، اولین شهید مدافع حرم بسیجی کشور،و شهدای مدافع امنیت اخیر از استان چهارمحال و بختیاری بوده است و استان ما جزو برترین‌ها در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: حضور پررنگ در مراسمات تشییع شهدا نشان از تعلق خاطر مردم به شهدا و ایثارگری است.

عسگری ضمن بیان اینکه شهدا خصلت‌های برجسته‌ای داشتند ادامه داد: 18برنامه محوری در سطح استان و شهرستان‌ها در هفته بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به جشنواره صعود، جشنواره ملی ایثار، اجلاسیه بزرگ روز شهید با حضور ریاست جمهوری در تهران و در استان با حضور مسئولین استانی، مسابقه عکاسی، بازسازی بیش از 2936 تابلوی شهید در استان، رونمایی از کتاب گردان توحید و سرخ لاله های زردکوه 3 اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: طرح سلام شهید که دیدار مسئولین با خانواده شهدا است و همچنین کاشت نهال در هفته منابع طبیعی از دیگر برنامه‌های بنیاد برای هفته در پیش رو می‌باشد.

عسگری در آخر افزود: جشن نیمه شعبان در حسینیه شهدا سراسر استان،دیدار با نماینده ولی فقیه و بزگداشت مقام شهدا و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی جامعه ایثارگری از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته بزگرداشت شهدا می‌باشد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۲۱:۰۵:۰۳

1 Mar 2023