۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۵۳۰۲۲
در چهارمحال و بختیاری؛

استقرار جوی پایدار از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا پایدار برای این استان پیش‌بینی می‌شود.
استقرار جوی پایدار از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز هم ناپایداری‌هایی را به‌ویژه در نیمه شرقی استان، شهرستان‌ بروجن، قسمت‌هایی از فلارد و شهرکرد شاهد خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: از این سامانه بارش قابل ملاحظه‌ای انتظار نداریم و بیشتر در شهرستان بروجن افزایش ابرناکی و بارش‌هایی را شاهد هستیم، اواسط امروز این سامانه از استان خارج می‌شود، از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا پایدار برای این استان پیش‌بینی می‌شود.
 
چراغ‌پور ادامه داد: در این مدت آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و پدیده خاصی نداریم، همچنین از نظر دمایی افزایش دما اتفاق افتاده است و کمینه دماها تغییری ندارند، همچنین انتظار افزایش نسبی و تدریجی دما مشاهده می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امروز صبح ایستگاه چلگرد و ایستگاه بن با گزارش کمینه دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه‌های استان بودند که در همان ساعت شهرکرد یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر را به ثبت رساند.
 
وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته لردگان با 18 درجه سانتی‌گراد به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه استان به ثبت رسید.
 
نتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۸:۴۱

28 Feb 2023