۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۵۳۰۱۰
مديرکميته امداد امام خميني(ره) اردل خبر داد:

پرداخت 250 ميليارد ريال وام اشتغال به مددجويان كميته امداد اردل

مديرکميته امداد امام خميني(ره) اردل گفت: امسال 250 ميليارد ريال تسهيلات بانكي به مددجويان شهرستان اردل پرداخت شده كه در قالب آن بيش از 350 فرصت شغلي فراهم شده است.
پرداخت 250 ميليارد ريال وام اشتغال به مددجويان كميته امداد اردل
نامدار قنبري مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: در راستاي کمک به توانمندسازي محرومان با محوريت اشتغال و توسعه طرح‌هاي توليدي و خانگي از ابتداي سال 1401 تا کنون 250 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه به مددجويان شهرستان اردل پرداخت شد.

وي با بيان اينکه يکي از مهمترين اهداف اين نهاد اشتغالزايي است افزود:با پرداخت اين وام ها زمينه اشتغال براي 350 نفر فراهم شده است.

قنبري افزود:در صورت تامين اعتبار از سوي بانکهاي عامل تا پايان سال جاري 110 ميليارد ريال وام اشتغال زايي به مددجويان پرداخت خواهد شد.

مديرکميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اردل بيان کرد: اشتغال پايدار براي رفع مشکلات خانوار تحت حمايت جزو اولويت‌هاي اساسي است که در اين زمينه به دنبال استفاده از تاثير بسزايي در کيفيت زندگي داريم و به دنبال شکوفايي استعدادهاي مددجويان هستيم تا مشکلات موجود در اين زمينه را برطرف کنيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۴۰:۲۸

27 Feb 2023