۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۵۳۰۰۶
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

مراسم تشییع بسیجی شهید طاهر زمانی در شهرک میهه برگزار می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری بسیجی شهید طاهر زمانی احمد محمودی روز سه‌شنبه نهم‌اسفند ماه در شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.
مراسم تشییع بسیجی شهید طاهر زمانی در شهرک میهه برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی افضلی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم تشییع و بزرگداشت بسیجی شهیدطاهر زمانی احمد محمودی از مدافعان امنیت استان در منطقه مرزی سراوان، از برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم خبرداد و اظهار کرد: در پی شهادت بسیجی مدافع امنیت طاهر زمانی احمد محمودی که از رزمندگان تیپ همیشه سرافراز آقا قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در منطقه مرزی سراوان، پیکر مطهر این شهید فردا وارد استان می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید فردا راس ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در حسینیه تیپ 44 قمربنی‌هاشم(ع) با مدیحه سرایی و وداع خانواده این شهید برگزار می‌گردد.

افضلی بیان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری بسیجی شهید طاهر زمانی احمد محمودی روز سه‌شنبه نهم‌اسفند ماه راس ساعت 10 صبح از سه‌راهی شهرک میهه واقع در شهرستان کوهرنگ برگزار و پیکر مطهر این شهید‌بزرگوار بر روی دستان جمعی از مردم شهید پرور آن شهرک و همرزمانش برای خاکسپاری به گلزار شهدای میهه منتقل می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) در آخر تصریح کرد: بسیجی شهید طاهر زمانی احمدمحمودی از اهالی شهرک میهه در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر چلگرد و از رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه بوده که در ایام اعیاد شعبانیه به آرزوی دیرینه خود رسید و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۲۱:۰۱:۵۷

26 Feb 2023