۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۵۲۹۵۲
رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

صنعت سهم بالایی در اشتغال چهارمحال و بختیاری دارد

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:صنعت با بیش از ۸۰ درصد بیمه شده تامین اجتماعی سهم بسیاری در اشتغال چهارمحال و بختیاری دارد.
صنعت سهم بالایی در اشتغال چهارمحال و بختیاری دارد
 به گزارش خبرنگار مهر، سجاد رستمی پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه سال‌های قبل ۹۸ راهبردهایی برای سازمان‌های صمت استان‌ها در نظر گرفته می‌شد که این استان در سال ۹۸ در رتبه ۳۰ قرار داشت اظهار کرد: با تلاش مجموعه صمت چهارمحال و بختیاری در ارزیابی سازمان‌های صمت کشور در رتبه ۱۱ قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه از سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ بالغ‌بر ۸۹۲ جواز تاسیس در استان صادر شد گفت: ۲ هزار طرح در حال اجرا در کشور داریم و ۵۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اسمی این طرح‌ها است که باعث ایجاد اشتغال برای ۳۳ هزار نفر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه بازرگانی در سال ۱۴۰۰ در قالب برنامه‌های راهبردی وزارت صمت، توانستیم ۲۰۰ درصد اهداف صادراتی در چهارمحال و بختیاری را محقق کنیم گفت: امسال ۸۱ میلیون دلار کالا از گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شده است.

رستمی بیان داشت: هم‌اینک حدود ۸۰ درصد معادن در چهارمحال و بختیاری فعال هستند و از ۸۹ معدن فعال در سال ۸۹ به ۱۳۶ معدن فعال در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۲ هزار پرونده تخلف برای واحدهای متخلف در استان تشکیل شد که این نشان از نظارت مستمر بر بازار دارد.

 رستمی تاکید کرد: در برخی موارد هم نتوانستیم موفق شویم، یکی از این موردها پارک اوره چهارمحال و بختیاری است که علی‌رغم پیگیری‌ها درخصوص جذب سرمایه‌گذار محقق نشد و لازم است برخی مراجع همچون دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۱:۱۵

21 Feb 2023