۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۵۲۹۱۴
فرماندار اردل خبرداد:

تلاش تمام دستگاه‌های راهداری و امدادرسانی برای بازگشایی جاده‌ها در اردل

فرماندار اردل گفت: تمام دستگاه‌های راهداری و امدادرسانی در حال بازگشایی جاده‌ها و همچنین برف روبی و عملیات ریزش برداری در سطح جاده‌ها هستند.
تلاش تمام دستگاه‌های راهداری و امدادرسانی برای بازگشایی جاده‌ها در اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ یعقوب شکوهی از ریزش کوه و رانش زمین در مسیر ارتباطی شهرکرد، تنگه درکش ورکش در محدوده بهشت آباد و رانش زمین جاده ارتباطی اردل به روگر (دیناران) در محدوده پل ملک خبر داد و گفت: همچنین در سه نقطه از مسیر جاده ارتباطی ارجل به کاوند و نیز در مسیر اردل به بالد درمحدوده روستای هفت پیران رانش زمین رخ داد و ریزش کوه دربخش میانکوه در تنگ گندمکار و رانش مسیر شلیل به روستای لندی و دو نقطه در منطقه علی صدرد داشتیم، که توسط ماشین آلات (بیل مکانیکی و…) بازگشایی شد.

شکوهی گفت: جاده ارتباطی ۸ روستای منطقه بادره و دهدلی و همچنین جاده ارتباطی دشتک به سرپیر مسدوداست و راهداری در حال بازگشایی این مسیرها است.

وی در خصوص خسارت‌های وارد شده گفت: آبگرفتگی در بعضی منازل مسکونی، تخریب دیوار حیاط منازل در شهرها و روستاها، چندین مورد تخریب مکان علوفه و اسطبل نگهداری دام‌ها و تخریب شیلات در برخی مناطق این شهرستان از خسارت‌های وارد شده در پی بارش سنگین برف بوده است.

شکوهی عنوان کرد: با توجه به رانش و ریزش کوه در جاده‌های این شهرستان مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۹:۴۱

17 Feb 2023