۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۵۲۹۱۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

اعزام 30گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به شهرستان های گرفتار در برف

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت:از روز پنجشنبه ۳۰ گروه جهادی در سطح استان چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.
اعزام 30گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به شهرستان های گرفتار در برف
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری اظهار کرد: امکانات و تجهیزاتی از استان‌های فارس، خوزستان و اصفهان به‌همراه یگان‌هایی از نیروی زمینی و تجهیزات نیروی دریایی سپاه پاسداران از روز پنجشنبه برای کمک‌رسانی به این استان وارد می‌شوند.

وی با اشاره به بسیج امکانات و تجهیزات سپاه حضرت قمربنی‌ هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در بارش‌های اخیر افزود: از روز پنجشنبه ۳۰ گروه جهادی در سطح استان برای خدمات‌رسانی به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.

سردار اکبری به سنگینی برف موجود در پشت‌بام‌ها اشاره و تصریح کرد: این پشت‌بام‌ها باید هر چه سریع‌تر برف‌روبی شود تا بتوان از مشکلات بعدی پیشگیری کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام، با اشاره به احتمال جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران مناطق مختلف استان برای پیشگیری مشکلات ناشی از سیلاب از هم‌اکنون تدبیر کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۴۶:۰۰

16 Feb 2023