۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۵۲۹۰۷
فرماندار شهرستان فارسان:

تمام‌مسیرها در شهرستان فارسان بازگشایی‌شده است

فرماندار شهرستان فارسان گفت: ارتفاع برف در مناطق مسکونی بخش باباحیدر، منطقه هیرگان، سپیدانه و کوانک ۲۱۸ سانتی‌متر بوده است بااین‌حال عوامل با تلاش عوامل راهداری و شهرداری تمام‌مسیرها بازگشایی می‌شود.
تمام‌مسیرها در شهرستان فارسان بازگشایی‌شده است
سید هادی صالحی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: با توجه به بارش‌های اخیر در سطح شهرستان و شرایط اضطراری، ستاد بحران به‌صورت جهادی پا به میدان گذاشت و تمام‌مسیرها بازگشایی شد.
 
صالحی افزود: همه مسیرهای اصلی شهرستان و روستای ها باز است. در حال حاضر فقط مقدار آب‌گرفتگی در بعضی از معابر و منازل مسکونی وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: تعدادی محدودی از کوچه‌ها در سطح شهر و روستا فعلاً مسدود می‌باشند که نیروهای شهرداری و راهداری در حال بازگشایی آن‌ها می‌باشد و دلیل مسدود بودن این کوچه‌ها هم به این صورت می‌باشد که چندین بار این کوچه‌ها برف روی صورت گرفته ولی مردم برف‌های پشت‌بام و حیاط‌های خود را در کوچه‌ها می‌ریزند.
 
فرماندار فارسان از آسیب برف به ۱۰۶ واحد مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حوادث سه نفر با ریزش آوار روبرو شدند که به مراکز امدادی انتقال داده شدند.
 
سید هادی صالحی افزود: هم‌اکنون ۸۶ خانواده با کمبود اقلام زیستی روبرو هستند و ۱۴ خانوار اسکان اضطراری داده شدند.
 
وی از ایجاد ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان در پی بارش برف و باران خبر داد و گفت: ۱۸ مدرسه نیز تخریب‌شده و سقوط بهمن نیز در چند نقطه گزارش‌شده است.
 
صالحی گفت: ۱۸ گروه جهادی برای کمک‌رسانی به مردم در شهرستان آماده‌به‌کار هستند و در حال حاضر آب و برق و گاز در تمامی نقاط شهرستان وصل است.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۴:۰۱

16 Feb 2023