۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۵۲۹۰۱
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری:

طی دو روز آینده مشکل تمامی محورهای بسته شده در استان حل می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: کارها بصورت جهادی پیش می‌رود و تا دو روز آینده مشکل تمامی محورهای مسدود شده در استان حل خواهد شد.
طی دو روز آینده مشکل تمامی محورهای بسته شده در استان حل می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز ، خسرو کیانی مدیر کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر در سطح استان و شرایط اضطراری که همچنان وجود دارد، ستاد بحران بصورت جهادی پا به میدان گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی مدیریت بحران حفظ جان مردم است تصریح کرد: علی‌رغم مسائل و مشکلاتی که وجود داشت خوشبختانه تا این تاریخ اتفاق ناگوری نیفتاده است.

کیانی با اذعان بر اینکه سامانه بارشی از روز یک‌شنبه وارد استان شد و چهار موج را به همراه داشت گفت: سه موج ابتدایی به صورت بارش برف بود و موج چهارم توام با برف و باران است .

وی یاد آور شد: حجم عظیمی از برف در کوهرنگ، فلارد، لردگان و بروجن انباشت شده است که با آمدن باران خطر وقوع سیلاب در این مناطق وجود دارد.

کیانی با اذعان بر اینکه در چند روز اخیر تمرکز ما بر بازگشایی محورهای استان است گفت: جاده‌های مهم و ترانزیتی استان علی‎رغم بارش شدید برف با اقدام به موقع مسئولین مسدود نشد.

وی تاکید کرد: کارها بصورت جهادی پیش می‌رود و تا دو روز آینده مشکل تمامی محورها در استان حل خواهد شد.

کیانی تشریح کرد: در برخی نقاط مشکل قطعی آب، برق، گاز را داشته‌ایم که در حداقل‌ترین زمان ممکن ادارات فوق ورود پیدا کردند و مشکل حل شد.

انتهای پیام/1020ج

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون محورهای ارتباطی  125 روستا در سطح استان قطع شده است اما مشکل خدماتی آب ، برق  و گاز در اکثر این روستاها وجود ندارد و چهار روستایی که قطعی آب داشته اند در حال رفع مشکل هستند.

کیانی اضافه کرد: آخرین آمار دستگاه های سنگین ارسال شده به استان 16 دستگاه بوده که 5 دستگاه آن کارایی نداشته و 5 دستگاه نیز هنوز ورود پیدا نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بحرانی‌ترین نقطه استان شهر چلگرد است بیان داشت: از همه ظرفیت استان برای خارج شدن از این بحران استفاده می شود.

انتهای پیام/1020ج


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۳:۲۹

16 Feb 2023