۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۵۲۸۷۱
امام جمعه شهر اردل:

فعالان فضای مجازی با ایجاد تولید محتوا امید را به جامعه تزریق کنند

امام جمعه اردل گفت: اولين نکته در عرصه توليد محتوا ايجاد اميد به جامعه است ،متاسفانه ما در ديدن اطراف فقط عينک مشکل بيني به چشم ميزنيم در صورتي که ضرورت کار درست و عميق زدن عينک مسئله يابي است.
فعالان فضای مجازی با ایجاد تولید محتوا امید را به جامعه تزریق کنند
به گزارش  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در جمع فعالين مجازي شهستان اردل  با بيان اينکه  اولين نکته در عرصه توليد محتوا ايجاد اميد به جامعه است گفت: در توليد محتوا بايد سعي کنيم عينک مسئله شناسي به چشم بزنيم و مسائل را با عينک صحيح ببينيم.

محمدي افزود:متاسفانه ما در ديدن اطراف فقط عينک مشکل بيني به چشم ميزنيم در صورتي که ضرورت کار درست و عميق زدن عينک مسئله يابي است.

وي در بيان تفاوت اين دو نگاه اظهار کرد: مسئله ريشه يک مشکل است نه خود مشکل، انسان مسئله شناس و مسئله بين هم مشکلات را مي بيند هم ظرفيت را

امام جمعه اردل در بيان ضرورت اصلاح نگاه مديران خبري و توليد محتوا به مسائل افزود: امروز شهرستان اردل با کمبودها و مشکلات عديده‌اي مواجه است اما از سويي بشدت داراي ظرفيت نيز مي‌باشد.

وي بيان کرد:ما با همدلي، تلاش مضاعف و تغيير نگاه به مسائل شهرستان مي‌توانيم وضعيت شهرستان را از نقطه موجود به نقطه مطلوب برسانيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۸:۲۰:۴۵

14 Feb 2023