۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۵۲۸۶۵
مربی تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد:

یک تیم از چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ اعزام شد

مربی تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان کل کشور زیر نظر فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی در شهر زیبای اردبیل باحضور ۱۰۰شرکت کننده و در قالب ۳۰ تیم از سراسر کشور برگزار شد که یک تیم آن از استان چهارمحال و بختیاری است.
یک تیم از چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ اعزام شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهزیار انصاری مربی تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از اعزام 6 شرکت کننده در قالب یک تیم به مسابقات کشوری پاورلیفتینگ و پرس سینه خبر داد و اظهار کرد: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان کل کشور زیر نظر فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی در شهر زیبای اردبیل باحضور ۱۰۰شرکت کننده و در قالب ۳۰ تیم از سراسر کشور به مدت  3 روز از تاریخ 20 الی 23برگزار شد.

انصاری گفت : تعداد 6 ورزشکار از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در این رقابت‌ها شرکت کردند که در دسته وزنی ۹۳کیلوگرم رده سنی آزاد، ورزشکار مهدی صالح‌پور کسب مقام سوم قهرمانی در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ و در دسته وزنی ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی آزاد، ورزشکار امین‌ قادری مقام‌ اول قهرمانی در رشته‌ی پاورلیفتینگ را کسب کردند.

وی ادامه داد: احسان‌ توسلی در رشته پرس سینه مقام سوم قهرمانی و در دسته وزنی ۱۲۰- کیلوگرم رده سنی آزاد، مقام دوم قهرمانی در رشته ی پاورلیفتینگ را برای خود ثبت کرد.

انصاری همچنین بیان کرد: در دسته وزنی۱۲۰+ کیلوگرم رده سنی آزاد، ورزشکار محمدحسن رئیسی با کسب مقام سوم قهرمانی در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ این افتخار را برای خود و استان به ارمغان آورد.

انصاری در آخر به نتایج تیمی دانشگاه‌های کل کشور نیز اشاره کرد و گفت: در رشته پرس سینه به ترتیب دانشگاه محقق اردبیل مقام اول، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مقام دوم و دانشگاه جندی شاپور اهواز مقام سوم را در بین تیم‌های دانشگاهی شرکت کننده در دوره کسب کردند، همچنین کسب مقام اول تیمی متعلق است به دانشگاه تهران، کسب مقام دوم تیمی را دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و کسب مقام سوم تیمی را دانشگاه محقق اردبیل به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۸:۱۹:۳۶

14 Feb 2023