۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۵۲۸۱۸
مدير جهاد کشاورزي شهرستان فارسان:

کشاورزي نقش مهمي در اقتصاد جامعه ايفا کرده است

مدير جهاد کشاورزي شهرستان فارسان گفت: جامعه پرتلاش کشاورزي نقش مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي و خودکفايي و قطع وابستگي نظام از نظر توليد مواد غذايي در اقتصاد جامعه ايفا کرده است.
کشاورزي نقش مهمي در اقتصاد جامعه ايفا کرده است
به گزارش جهانبین‌نیوز ، مراسم جشن انقلاب ايام‌الله دهه مبارک فجر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين سعيدي رئيس اداره آموزش عقيدتي سازمان جهاد کشاورزي استان، مدير و کارکنان جهاد کشاورزي، معاون آموزش‌وپرورش و اعضاء کميته روستايي و عشايري اين شهرستان، امام‌جمعه و بخشدار جونقان و آحاد مردم و دهه هشتاد و نودي‌ها به ميزباني مديريت جهاد کشاورزي شهرستان فارسان و همکاري شورا و دهيار در روستا راستاب از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

رئيس اداره آموزش عقيدتي سازمان جهاد کشاورزي استان در مراسم جشن انقلاب کميته روستايي و عشايري دهه فجر در شهرستان فارسان ضمن تبريک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامي به‌واسطه رهبري امام خميني (ره) و همراهي ملت ايران اسلامي به ثمر نشست.

سعيدي اظهار داشت: هدف از برگزاري جشن‌هاي کميته روستايي و عشايري دهه فجر را زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و بيعت با رهبر انقلاب و شهيدان و جهاد تبيين دانست.

وي تأکيد کرد: يکي از برکات اين انقلاب اسلامي محروميت‌زدايي و مردمي بودن آن است که همه مردم در تعيين سرنوشت خود سهيم هستند.

در ادامه مدير جهاد کشاورزي شهرستان فارسان گفت: جامعه پرتلاش کشاورزي نقش مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي و خودکفايي و قطع وابستگي نظام از نظر توليد مواد غذايي در اقتصاد جامعه ايفا کرده است.

شيرزاد کرمي به ارائه خدمات نظام در بخش کشاورزي پرداخت و عملکرد جهاد کشاورزي شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترين آن‌ها افتتاح و بهره‌برداري گلخانه سبزي و صيفي با مساحت ۱۷۲۸ مترمربع در شهر چليچه مي‌باشد.

گفتني است؛ در اين مراسم برنامه‌هاي متنوع شاد و اجراي سرود انقلابي، موسيقي محلي و شاهنامه‌خواني توسط دانش آموزان روستا اجرا شد که هدايايي از طرف مدير جهاد کشاورزي شهرستان و آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان اهدا شد.

انتهای پیام/590پ

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۶:۵۶

9 Feb 2023