۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۵۲۸۱۳
جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دستگيری متهمان آدم‌ربا و سارق به عنف توسط پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری متهمان آدم ربا و سارقان به عنف متواری توسط كاراگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.
دستگيری متهمان آدم‌ربا و سارق به عنف توسط پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ محمدسعید یاری جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی وقوع يک فقره آدم‌ربايی در شهرستان سامان و متواری شدن متهمان رسيدگی پرونده به‌صورت ويژه در دستور کار كاراگاهان  پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: كاراگاهان  پليس اگاهی با تحقيقات ميدانی، سرنخ‌هايی درخصوص محل اختفاء یکی از متهمان در يكی از شهرستان‌های تابعه استان به دست آورده كه طی يك عمليات غافلگيرانه متهم رديف اول در يك باب منزل مسكونی دستگير و به پليس اگاهی استان اعزام و اقدامات لازم در خصوص دستگيری متهم رديف دوم در دستور كار قرار گرفته و در نهایت با انجام اقدامات فنی و پليس محل اختفاء متهم  رديف دوم نيز در يكی از شهرستان‌های استان اصفهان شناسايی و با توجه به اخبار واصله  مبنی‌بر مسلح بودن متهم با اخذ دستور مقامات قضايی و اعزام دو اكيپ از كاراگاهان زبده پليس آگاهی استان در يك عمليات ضربتی و منسجم متهم در محل اختفاء خود دستگير شد.

یاری افزود: از محل اختفاء متهم دو قبضه كلت كمری به همراه هفت تيغه خشاب كلت و 28 عدد تير جنگی به همراه چهار تيغه  قداره كشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: متهمان طی انجام بازجويي‌های فنی و تخصصی به بزه ارتكابی معترف و پس از تكميل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی و قضايی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفته و آن مرجع پس از صدور قرار بازداشت متهمان را روانه زندان کرد.

وی امنيت را خط قرمز پليس اعلام و تاکيد کرد: اگر افرادی بخواهند امنيت و آرامش شهروندان را به مخاطره بياندازند پليس با آنان برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۶:۲۲

8 Feb 2023