۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۵۲۸۱۱
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از شنبه

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از بعدازظهر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد این استان می‌شود و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد بارش برف و باران در سطح استان هستیم.
ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از شنبه
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهران چراغ‌‍‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شب گذشته در برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری شاهد فعالیت سامانه بارشی بودیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان کوهرنگ و ایستگاه چلگرد، بیشترین بارش به ثبت رسید و 15 میلی‌متر به بارش قبلی اضافه شد و طی فعالیت این سامانه 30 میلی‌متر بارندگی در کوهرنگ گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای سایر نقاط استان کمتراز یک میلی‌متر تا پنج میلی‌متر گزارش بارندگی به ثبت رسید.

وی ادامه داد: انتظار داریم امروز هم در برخی از مناطق به‌ویژه در قسمت‌های غربی استان، شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، قسمت‌هایی از کیار و در نیمه جنوبی شاهد بارش‌های رگبار برف باشیم.

چراغ‌پور بیان داشت: برای صبح فردا فعالیت این سامانه بیشتر در نیمه غربی و فقط شهرستان کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود و این شرایط برای روز پنجشنبه و جمعه نیز ادامه می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز بعدازظهر برای نیمه شرقی انتظار بارش‌های آنچنانی نداریم و بارش‌ها به‌صورت پراکنده است.

وی اذعان داشت: برای صبح روز جمعه در نیمه شرقی کاهش دما و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد این استان می‌شود و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد بارش برف و باران در سطح استان هستیم.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۸:۰۵

8 Feb 2023