۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۵۲۸۰۲
مدیر اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

گردهمایی فعالان عرصه ایثار و شهادت در شهرکرد

مدیر اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: دوره توانمندسازی فعالان عرصه ایثار و شهادت در قالب سه کارگاه آموزشی ویژه خادمان، راویان و مجریان یادواره های شهداء در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
گردهمایی فعالان عرصه ایثار و شهادت در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عیسی حیدری مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اعلام برگزاری دوره توانمندسازی فعالان عرصه ایثار و شهادت در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دوره توانمندسازی فعالان عرصه ایثار و شهادت در قالب سه کارگاه آموزشی ویژه خادمان، راویان و مجریان یادواره های شهداء در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی آشناسازی فعالان عرصه ایثار و شهادت با شیوه های اجرای جهاد تبیین در جامعه با رویکرد پیاده سازی سیره عملی شهدا و ترویج گفتمان دفاع مقدس می باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: در این برنامه از تعدادی خانواده معظم شهدای استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد شفیعیان دبیر مجمع فعالان عرصه ایثار و شهادت کشور هم در این گردهمایی گفت: تعریف نقش و وظیفه فعالان مردمی در جریان جنگ ترکیبی که امروز با آن مواجه هستیم از اهداف این گردهمایی می باشد.

شفیعیان افزود: جامعه فعالان جهاد و شهادت، روایت گر و بیان کننده آن چیزهایی هستند که از سالهای دفاع مقدس به یادگار مانده؛ اما می تواند این جامعه نقش های ارزنده ای را الان در جنگ ترکیبی بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری چهارمین استانی است که نشست فعالان ایثار و شهادت در آن برگزار شده و بنا داریم تا پایان سال آینده در همه 31 استان کشور این نشست ها را برگزار کنیم.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۱:۴۷

8 Feb 2023