۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۵۲۷۹۶
رئیس دانشگاه شهرکرد:

آثار شخصیت‌هایی چون آیت‌الله دهکردی به جوانان و دانشجویان آموزش داده شود

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: لازم است آثار شخصیت‌های بزرگ استان و ایران ازجمله شخصیت بزرگ آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی به جوانان و دانشجویان آموزش داده شود تا منش این اساتید عالی قدر به نسل جدید منتقل شود.
آثار شخصیت‌هایی چون آیت‌الله دهکردی به جوانان و دانشجویان آموزش داده شود
به گزارش جهانبین نیوز ، یاسر پیرعلی سه‌شنبه در اولین همایش ملی آیت‌الله سید ابوالقاسم دهکردی 
اظهار کرد: امروز دانشگاه شهرکرد در اولین همایش ملی آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی میزبان جمعی از اساتید و محققان حوزه و دانشگاه کشور است.

وی افزود: آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی یکی از مفاخر و مشاهیر کشور و استان چهارمحال و بختیاری است که با توجه به مقام و جایگاه علمی و عرفانی این فقیه بزرگ، باید بیش از پیش به تبیین شخصیت معنوی این عالم عالی قدر پرداخته شود.

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اهمیت جوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور تاکید کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد تقویت ارتباط میان حوزه علمیه و دانشگاه است و در همین راستا گروه همکاری‌های علمی حوزه و دانشگاه را، راه‌اندازی کرده‌ایم تا فعالیت‌های قرآنی و بین‌رشته‌ای را به‌طور گسترده‌تری پیش ببریم.
 
وی تصریح کرد: لازم است آثار شخصیت‌های بزرگ استان و ایران ازجمله شخصیت بزرگ آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی به جوانان و دانشجویان آموزش داده شود تا منش این اساتید عالی قدر به نسل جدید منتقل شود.

پیرعلی ضمن تقدیر از تلاشگران و عوامل اجرایی این همایش مهم ملی گفت: دانشگاه شهرکرد این آمادگی را دارد که کتابخانه تخصصی آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی، متشکل از تمام آثار این عالم بزرگ را فعال کند و در تالار مشاهیر دانشگاه که راه‌اندازی خواهد شد، آثار این عالم ربانی را در معرض دید علاقه مندان به ویژه قشر دانشجو قرار دهد.

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه دانشگاه پیش از این نیز میزبان همایش بین‌المللی میرزا نورالله عمان سامانی بود، خاطرنشان کرد: دانشگاه شهرکرد این ظرفیت را دارد که میزبان همایش‌های ملی و بین‌المللی باشد و درخصوص معرفی آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۴۵:۰۰

7 Feb 2023