۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۵۲۷۸۰
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری:

شهروندان برف سازه‌های ناپایدار را تخلیه کنند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نکته‌ای حائز اهمیت با توجه به اطلاعیه‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف در چند روز آینده، این است که اگر سازه ناپایداری به‌ویژه سایبان‌های جلوی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد حتما برف موجود روی آن تخلیه شود.
شهروندان برف سازه‌های ناپایدار را تخلیه کنند
علی حیدری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تقریبا راه‌های‌ اصلی بسیاری از روستاهای این استان باز شده است، اگرچه در داخل روستاها همچنان برف در معابر و کوچه‌ها وجود دارد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه گردنه‌های چری و شاه‌منصوری شرایط عبور و مرور به‌صورت تک خودرو را پیدا کرده‌اند اما با توجه به خطر ریزش بهمن و از همه مهم‌تر نظر به اینکه مجدد استان در دامنه فعالیت یک سامانه براشی دیگر قرار دارد و احتمال برف‌گیری این دو گردنه بسیار زیاد است، همچنان بسته هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری از شهروندان این استان تقاضا کرد تا از دو گردنه چری و شاه‌منصوری تردد نکنند.

حیدری عنوان کرد: نکته‌ای حائز اهمیت با توجه به اطلاعیه‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف در چند روز آینده در چهارمحال و بختیاری، این است که اگر سازه ناپایداری به‌ویژه سایبان‌های جلوی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها وجود دارد حتما برف موجود روی آن تخلیه شود.

وی خاطرنشان کرد: این سازه‌های ناپایدار به‌لحاظ استحکام تایید شده نیستند و ممکن است در بارش بعدی برف سقوط کرده و باعث آسیب‌های جبران‌ناپذر شوند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۶:۳۹

7 Feb 2023