۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۵۲۷۶۲
در سال 1401 صورت گرفت:

تولید 8 هزار تن سبزی و صیفی در چهارمحال و بختیاری

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود 60 واحد به سطوح گلخانه‌های استان در یک سال گذشته افزوده شده و محصول سبزی و صیفی تولید شده در چهارمحال و بختیاری به 8 هزار تن رسیده است.
تولید 8 هزار تن سبزی و صیفی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین برزگر رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دهه فجر سال گذشته تا الان سطح گلخانه‌ها در این استان از 40 هکتار به بیش از 62 هکتار با پروژه‌هایی که امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزایش می‌یابد.
 
وی تصریح کرد: همچنین حدود 60 واحد به سطوح گلخانه‌های استان در یک سال گذشته افزوده شده و محصول سبزی و صیفی تولید شده در چهارمحال و بختیاری به 8 هزار تن رسیده است.
 
برزگر از تولید بیش از 11 میلیون گل شاخه‌بریده در چهارمحال و بختیاری خبر داد و یادآور شد: اشتغال سطح موجود گلخانه‌های استان که درحال بهره‌برداری هستند حدود 900 نفر به‌صورت اشتغال مستقیم هستند.
 
رئیس جهاد کشاوری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 42 هکتار گلخانه در حال احداث در سطح استان وجود دارد که با دریافت تسهیلات اشتغالزایی امسال در حال تکمیل هستند و در ماه‌های آتی به سطح گلخانه‌های در حال بهره‌برداری افزوده می‌شوند.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۲۰:۴۰

5 Feb 2023