۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۵۲۷۵۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی در شهرکرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: اولین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی امروز در شهرکرد افتتاح می‌شود و تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی در شهرکرد
حسین برزگر در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اولین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی امروز در شهرکرد افتتاح می‌شود و تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه  خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه ساعت بازدید از نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۴ الی ۲۰ خواهد بود، افزود: این نمایشگاه با حضور جمعی از تولیدکنندگان، واردکنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی، یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت دام و طیور، آبزیان، زنبورعسل، دامپزشکی فرآورده‌های لبنی در سال جاری محسوب می‌شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اهداف این نمایشگاه را معرفی کالاها و محصولات جدید و دانش بنیان، ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش دام و طیور، آبزیان، زنبورعسل، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی داخلی و خارجی و آشنایی با آخرین دستاوردها علمی و تکنولوژیکی و همچنین مبادله دانش عنوان کرد.
 
برزگر ادامه داد: ایجاد فرصت آشنایی و انعقاد قراردادهای کاری، بررسی و شناسایی نیاز مشتریان، ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور و آبزیان، زنبور عسل و فرآورده‌های لبنی، بهره‌گیری از فرصت تبلیغاتی پیش آمده در جهت معرفی بهتر فعالان این عرصه و افزایش کیفیت تولید و دستیابی به استانداردهای جهانی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.
 
وی عنوان کرد: مشارکت در این پدیده اقتصادی – تبلیغاتی می‌تواند بهره‌وری و بازخورد مطلوبی را برای شرکت‌کنندگان به همراه داشته باشد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دیدار و ملاقات با طیف وسیعی از مدیران انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، مقامات و مسؤولان ارشد دولتی، کارشناسان، سرمایه‌گذاران، پرورش‌دهندگان مزارع دام و طیو، آبزیان، زنبورعسل و فرآورده‌های لبنی و دامپزشکی، توزیع‌کنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات صنعتی، صنایع خوراک، شرکت‌های دارویی و واکسن را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
 
برزگر اضافه کرد: از دیگر اهداف این رویداد ارائه فناوری‌های نوین و حمایت‌های هدفمند نسبت به ارتقاء بهره‌وری به‌ویژه توسعه و رشد تولید آبزی‌پروری، دام، طیور و زنبورعسل، صنعت دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی در چهارمحال و بختیاری و کشور و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استان در راستای امنیت غذایی‏، صادرات و ایجاد اشتغال متکی بر تولید داخلی با استفاده علمی و کارآمد از منابع استان خواهد بود.
 
وی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در حوزه دام، طیور و آبزیان، زنبورعسل، برگزاری میز تخصصی و جلسات بین مقامات بازدیدکننده و هیات‌های تجاری با مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه، ازجمله برنامه‌های پیش رو در این رویداد است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این نمایشگاه پاویون زنده تخصصی اسب، گوسفند نژاد لری بختیاری، قوچ و میش و آخرین دستاوردهای کاربردی در زمینه طرح اصلاح نژاد بز آمیخته و شترمرغ در معرض دید همگان قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۴۵:۱۰

5 Feb 2023