۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۵۲۷۵۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

بهره‌برداری از 421 پروژه در دهه‌فجر در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 421 پروژه در دهه‌فجر امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که برای یک هزار و 331 نفر اشتغال‌زایی می‌کند.
بهره‌برداری از 421 پروژه در دهه‌فجر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 421 پروژه در دهه‌فجر امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که برای یک هزار و 331 نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 600 میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه‌هایی که قرار است در دهه‌فجر 1401 به بهره‌برداری برسند شامل 14 پروژه آموزشی، هشت پروژه بهداشت و درمان، 20 پروژه خدماتی، 14 پروژه دامپروری و 233 پروژه زیرساختی هستند.

حیدری عنوان کرد: همچنین 24 پروژه صنعتی، پنج پروژه فرهنگی، 20 فضای اداری، 32 پروژه کشاورزی، هفت پروژه گردشگری، 26 مورد پروژه مسکونی، 16 مورد  پروژه ورزشی و دو پروژه شیلات از دیگر طرح‌هایی هستند که امسال در دهه فجر بهره‌برداری می‌شوند.

وی به افتتاح طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان فارسان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز در این شهرستان 36 پروژه با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ازجمله پروژه‌های شاخص که در شهرستان فارسان افتتاح می‌شوند می‌توان به اجرای طرح هادی در روستاهای حاجی‌آباد و کُران، افتتاح و بهره‌برداری از کتابخانه ولی‌عصر (عج)، افتتاح سالن ورزشی روستای کُران، افتتاح مدرسه 6 کلاسه چلیچه، بهره‌برداری از بخش داخلی بیمارستان شهرستان فارسان و... اشاره کرد.

حیدری بیان کرد: بعدازظهر امروز نیز در شهرستان اردل به‌صورت متمرکز پروژه‌های دهه‌فجر این شهرستان افتتاح می‌شود، این طرح‌ها مجموعا 35 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 96 میلیارد تومان هستند.

وی افتتاح سالن ورزشی سرخون، سی‌تی اسکن بیمارستان امام علی (ع) و 6 زمین چمن مصنوعی، اجرای طرح هادی در روستاهای زرمیتان، 12 امام، عزیزآباد علیا، عزیزآباد سفلی، قراب، ملک‌شیر و شهرک کاظمیه، افتتاح مرکز سالمندان شهرستان اردل و... را ازجمله پروژه‌های دانست که قرار است در این شهرستان افتتاح شوند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۶:۱۵

5 Feb 2023