۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۵۲۷۴۱
خطیب موقت نماز جمعه اردل:

شناخت امیرالمؤمنین (ع) و تغییر و تحول در خود ما دو رکن ضروری در مسیر زندگی است

خطیب موقت نماز جمعه اردل گفت: شناخت امیرالمؤمنین (ع) و ذوات مقدس اهلبیت و سپس تغییر و تحول در خود ما دو رکن لازم و ضروری در مسیر زندگی است.
شناخت امیرالمؤمنین (ع) و تغییر و تحول در خود ما دو رکن ضروری در مسیر زندگی است
حجه الاسلام والمسلمین خطیب اظهار کرد: میلاد الگوی تقوا و پارسایی در پیش است. فاصله ما با ائمه اطهار و امیرالمؤمنین همچون فاصله ما با ماه و ستارگان است هر چه به آنها نزدیکتر باشیم بهره بیشتری از نور آنها خواهیم برد.

وی ضمن بیان غربت نهج البلاغه بعنوان منبع سخنان نورانی امیرالمؤمنین، انس هر چه بیشتر با این کتاب مقدس را راهگشای در زندگی دانستند.

امام جمعه موقت اردل ضمن اشاره به ایام وفات حضرت زینب (س) افزود: بصیرت حضرت زینب کبری (س) در یاری امام زمان خودش مثل زدنی ست. همیشه همراه و همدم امام خود بود؛ حتی بعد شهادت امام حسین (ع) در کنار امام سجاد (ع) به واقعه کربلا حیات دوباره بخشید.

وی صبر و مقاومت مردم ایران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ۵۷ را نشأت گرفته از صبر حضرت زینب (س) دانستند و ضمن اشاره به دستاوردهای کم نظیر انقلاب در این چهل و چهارسال، عنوان کرد: اگر چه در برخی اهداف انقلاب آنگونه که توقع بود محقق نشد واین در حکومت های پیامبراکرم (ص) و امیرالمؤمنین نیز مشهود است، اما تکلیف بر این است که هر مقدار بتوانیم باید جلوی فساد و کاستی ها را بگیریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۴:۰۰

4 Feb 2023