۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۵۲۷۳۶
هم‌زمان با دهه فجر؛

۳۵ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری خبر از افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویی و کلنگ‌زنی ۵ واحد دیگر در ایام دهه مبارک فجر داد.
۳۵ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، جاسم محمدی فارسانی با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان کرد: این نهاد با دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی در راستای کمک به نیازمندان و تأمین آسایش و رفاه آن‌ها تأسیس شده که در طول ۴۴ سال گذشته خدمات بیشماری از جمله احداث مسکن به نیازمندان ارائه شده است.

وی با تأکید بر استفاده از مصالح مرغوب و باکیفیت در احداث واحدهای مسکن مددجویی افزود: این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های بن، لردگان، کیار، بروجن، بلداجی و گندمان افتتاح و به مددجویان تحویل داده می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به نظارت نظام مهندسی بر تمامی مراحل احداث مسکن مددجویان ادامه داد: همچنین در این ایام، ۵ واحد مسکن مددجویی در لردگان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

محمدی ضمن تقدیر از خیران و مؤسسات خیریه در راستای تأمین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت گفت: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند و یا از طریق کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۳۲:۳۲

3 Feb 2023