۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۵۲۷۳۵
در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری؛

مشکلات بوجود آمده در قطعی برق هر‌چه سریعتر رفع شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اداره برق باید مشکل قطعی برق در برخی از نقاط استان را هرچه سریعتر حل کند.
مشکلات بوجود آمده در قطعی برق هر‌چه سریعتر رفع شود

به گزارش جهانبین نیوز ، غلامعلی حیدری عصر پنج شنبه در شورای ادارای کوهرنگ اظهار کرد: برف قابل توجهی در استان و مخصوصا کوهرنگ باریده و موجب نشاط و شادابی مردم شده است.

وی تصریح کرد : باید تلاش کنیم که این نعمت الهی به نهمت تبدیل نشود، هرکسی وظیفه اش را به خوبی انجام داده است.

حیدری ادامه داد: از لحظه شروع بارندگی در استان ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و فرمانداران به صورت لحظه ای با مرکز ارتباط تصویری داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی های لازم صورت گرفت، تذکرات لازم داده شد و برای انجام ماموریت دستگاه های خدمات رسان و امداد رسان در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

حیدری افزود: در سراسر استان مانوری گذاشته شد همه دستگاه ها در استانداری و در شهرستان ها متقابل در فرمانداری ها جمع شدند، ارزیابی ها صورت گرفت و این ارزیابی خیلی موثر بود.

وی تاکید کرد: در جریان سیل بارده این استان به خوبی عمل کرده و طبق آمارها در بارندگی اخیر نیز توانسته ایم آن را به خوبی مدیریت کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بیش از یک هزار میلیارد تومان در هیأت دولت برای شهرستان کوهرنگ و یکی دیگر از شهرستان های این استان تصویب شد که  نیمی بیشتر از آن  در جریان سفر ریاست جمهوری وصول شد.

حیدری تصریح کرد: برای اکثر زیرساخت ها، جاده ها، پروژه های نیم تمام، مراکز بهداشتی و امدادی، مدرسه و... اعتبار دیده شده است.

وی افزود: امروز صبح از تمامی مدیران کل گزارشاتی گرفته شده و همه کارها طبق روال پیش می رود.

حیدری عنوان کرد: تمامی اعتبارات بحران استان جذب شده و در دستور کار است که تجهیزات لازم خریداری شود.

وی ضمن دستور برای پیگیری سریع آب خویه به مدیران کل ادارات برای بررسی یکسری مشکلات مردم دستور داد: در جاهایی که برق مشکل دارد اداره برق باید پیگیری های لازم را انجام دهد و مشکلات بوجود آمده باید حل شود.

استاندار خاطر نشان کرد: استان ها همکاری لازم را دارند و چندین دستگاه سنگین از استانهای همجوار به استان برای کمک رسانی راهی هستند.

وی گفت: بررسی های میدانی انجام شده و کمبود ها از استان های همجوار برطرف می شود.

حیدری بیان کرد: دستکاه های سنگین استان خوزستان در شهرستان لردگان مستقر شده اند و بقیه در راه هستند اما باید مدیریت و مراقبت شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: تیم های هلال احمر هم حضور خوبی دارند ولی باید پیگیری کنند تا کمبود های غذایی در شهرستان ها اگر وجود دارد بررسی و رفع شود.

حیدری دستور بازگشایی تمامی محور های مواصلاتی استان را داد و افزود: راهداری باید تلاش خود را بکند تا تمامی محور هایی که از بارش برف بسته شده‌اند بازگشایی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد:  اگر مسیر های مواصلاتی باز شود مشکلات دیگر نیز مرتفع می شود، دستگاه هایی که وارد استان می شوند تقسیم و مدیریت شوند تا در کوتاه ترین زمان محور های شیخ علی خان، میهه و چشمه دیمه باز شوند.

انتهای پیام/1031ج

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۰۸:۱۲

2 Feb 2023