۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۵۲۷۳۴
معاون عمرانی وزیر کشور:

امکانات و تجهیزات لازم در مواقع بحرانی در چهارمحال و بختیاری توسعه یابد

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: باتوجه به وقوع احتمالی شرایط بحرانی در استان چهارمحال و بختیاری لازم است تجهیزات لازم خریداری و توسعه یابد.
امکانات و تجهیزات لازم در مواقع بحرانی در چهارمحال و بختیاری توسعه یابد
به گزارش جهانبین نیوز، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور عصر پنج‌شنبه‌ در شورای اداری کوهرنگ اظهار کرد: امکانات و تجهیزات استان چهارمحال و بختیاری در مواقع بحران کم است که باید مدیران برای تهیه آن ها پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال ممکن است چندین سامانه بارشی دیگر وارد کشور شود، لازم است همه تدابیر در نظر گرفته شود که مردم دچار آسیب و بحران نشوند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه این استان از لحاظ ماشین آلات و تجهیزات ضعیف است و همین کار را برای مدیران سخت می کند تصریح کرد: دستگاه های اجرایی لازم است پیگیر خرید تجهیزات کامل برای زمان های بحرانی در استان باشند.

وی ادامه داد: لازم است در حوزه آب ، برق، گاز و مخابرات و بازگشایی جاده ها همه تصمیات لازم اتخاذ شود که در این مواقع بحرانی هیچ شهر یا روستایی با چالش روبه رو نشود و اگر به مشکلی در این زمینه برخورده اند هرچه سریعتر مشکل آن ها رفع شود.

 جمالی نژاد با اذعان بر اینکه استان های همجوار را برای کمک به استان چهارمحال و بختیاری بسیج کرده ایم گفت: خدمات رسانی به مردم باید در اسرع وقت صورت گیرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۲۱:۵۸:۲۳

2 Feb 2023