۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۵۲۷۳۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسیر دسترسی به برخی روستاهای شهرستان اردل همچنان مسدود است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم به‌سختی و با استفاده از تراکتور درصدد بازگشایی جاده هستند چون ماشین‌آلات کم است.
مسیر دسترسی به برخی روستاهای شهرستان اردل همچنان مسدود است
به گزارش جهانبین‌نیوز; حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز پس از بازدید میدانی از دهستان دیناران و روستاهای گرفتار و درگیر با برف در شهرستان اردل، اظهار کرد: در روستای لُشتر هستیم که در اثر بارش برف جاده دسترسی به آن مسدود شده است.

وی افزود: مردم به‌سختی و با استفاده از تراکتور درصدد بازگشایی جاده هستند چون ماشین‌آلات کم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالیت در شهرستان اردل انجام می‌شود و با اندک ماشین‌آلاتی که در شهرستان موجود است همه در حال کار هستند ولی هنوز به منطقه دیناران و روستای لُشتر نرسیده‌اند.

نکونام عنوان کرد: این وضعیت در شهرستان اردل حاکی از آن است که باید پشتیبانی‌ها شامل تجهیزات و ماشین‌آلات بیشتری در اختیار این مناطق قرار گیرد تا مردم در شرایط بحرانی همچون بارش سنگین برف در روزهای اخیر با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: تا روز گذشته حتی برق در منطقه قطع بوده و راه‌ها هم بسته هستند، اگرچه مردم صبورند و شرایط را درک می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خداوند برکات خود را بر سر مردم نازل کرده و امید است مردم نتایج این نعمات و ترسالی را در رونق کشاورزی خود ببینند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۸:۰۰:۲۷

2 Feb 2023