۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۵۲۷۲۲
مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری خبرداد:

ارسال ۲۵٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری از ارسال ۲۵٠ اثر از رسانه های استان به دبیر خانه جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد.
ارسال ۲۵٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر
احسان ربیعی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به اینکه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار شد تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره در دهه دوم اسفند سال جاری برگزار می شود.

ربیعی بیان داشت: ۲۵٠ اثر در قالب گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست بوده است.

وی به محورهای جشنواره نیز اشاره کرد و بیان داشت: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، بهبود زندگی ایرانی اسلامی، صنایع دستی و گردشگری از محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بوده است.

ربیعی با اذعان بر اینکه آثار رسیده شده به جشنواره به طور متمرکز در اختیار داوران تهران قرار گرفته است گفت: نتایج آثار در اختتامیه این جشنواره اعلام و به نفرات برگزیده جوایز نفیس اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱٠۲٠ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۷:۴۲:۵۷

2 Feb 2023