۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۵۲۷۱۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پرچم انقلاب باید به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ما باید تلاش کنیم پرچم ایران اسلامی و اهل بیت را بالا نگه داریم و آن را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) بسپاریم.
پرچم انقلاب باید به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر چهارشنبه در مراسم 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام  خمینی(ره) به این کشور اظهار کرد: بارها و بارها شاهد تجدید بیعت با حرکت امام راحل  داشته ایم که این نشان از بصیرت مردم است.

وی با اشاره به اینکه باید راه امام راحل را ادامه دهیم و تا آخر آن را همراهی کنیم تصریح کرد: این انقلاب باید به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد.

نکونام بیان داشت: جوانان و نسل جدید را باید با شخصیت  نورانی و ابعاد وجودی امام خمینی (ره) آشنا کنیم و ایشان را در حد خودشان به همه جهان بشناسانیم.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در جایگاهی که قرار گرفت فرشتگان زمین و زمان و موجودات عالم به او می بالیدند و به بندگیش در پیشگاه خدا و به شخصیت پاک  صاف و بی‌الایش ایشان غبطه میخوردند.

نکونام با اذعان بر اینکه خداوند شرایط را برای امام خمینی به گونه ای فراهم کرد که ایشان بتوانند پرچم ایران اسلامی را بلند کنند گفت: امام خمینی (ره) اگر به جایگاهی رسید در سایه بندگی و جهاد در راه خدا بود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در سنین نوجوانی خودش را شناخت و برای خودش برنامه تنظیم کرد و متفاوت هم شد، ما ممکن است به آن جایگاه نرسیم اما میتوانیم این لیاقت را پیدا کنیم که در این کاروان بمانیم.

نکونام  با اذعان بر اینکه  سعادتمندی و رستگاری امروز در سایه ماندگاری در خط امام راحل است  گفت: باید خط امامین انقلاب را ادامه دهیم و در این مسیر حرکت کنیم و تا ابد آن را استوار نگه داریم.

وی به ویژگی های بارز شخصیت امام راحل نیز اشاره کرد و گفت: انس با قرآن کریم، دوری از غیبت، خواندن نماز اول وقت و ... از ویزگی های بسیار خوب حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

نکونام با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی و معیشتی امروز ما نباید ما را از اهداف انقلاب دور کنداذعان داشت: باید همه مشکلات معیشتی مردم حل شود این یک مطالبه است اما سختی ها نباید مردم را از اهداف انقلاب اسلامی دور کند، ما باید تلاش کنیم پرچم ایران اسلامی و اهل بیت را بالا نگه داریم و آن را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) بسپاریم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۹:۱۵

1 Feb 2023