۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۵۲۷۱۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

نفوذ ابزار مهم و کاربردی دشمن برای مقابله با اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در جمع طلاب خواهر و برادر شهرستان لردگان گفت: نفوذ ابزار مهم و کاربردی دشمن برای مقابله با تعالیم اسلام است.
نفوذ ابزار مهم و کاربردی دشمن برای مقابله با اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در جمع طلاب شهرستان لردگان در حوزه علمیه برادران با اشاره به وقایع تاریخی و مردم زمان حضرت موسی (علیه السلام) گفت: در زمان حضرت موسی (علیه السلام)با توجه به اینکه فرعون بسیار بی رحمانه بر آنها حکومت می کرد و حضرت موسی (علیه السلام) بااراده خداوند برای تامین امنیت و آرامش آنها تلاش می کرد و الطاف الهی به صورت خیلی مشهود بر آنها نازل می شد ولی باز عده ای بر آن بودند که خدای حضرت موسی نمی تواند زندگی خوبی را برای آنها رقم بزند و دوباره به سمت بت پرستی گرایش پیدا می کردند، زیرا منافع خود را در این گونه برخورد ها می دیدند.

حسینی صدر ادامه داد: در زمان انقلاب اسلامی ایران عده ای نیز به خاطر منافع خود و پیش بردن اهداف اربابان خود، پیشرفت های این نظام را در نظر نمی گیرند و وضعیت زمان طاغوت با آن همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... را بهتر از زمان حال بازگو می کنند.

وی ادامه داد: برای اینکه وانمود کنند جمهوری اسلامی ایران نمی تواند زندگی خوبی برای مردم رقم بزند. 

حسینی‌صدر بیان‌داشت: زمان طاغوت با بعد از انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست و پیشرفت ایران اسلامی به حدی رسیده که جزو کشورهای برتر جهان به شمار می رود.

وی با اشاره به هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران تمام قدرت خود را به کار گرفتند که به ملت ها بگویند که دین اسلام قادر به اداره امور جامعه نیست و این فرهنگ غرب و تمدن غربی است که باعث پیشرفت و ترقی جوامع می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) ادامه داد: امروز مهمترین و کاربردی ترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به اسلام و جوامع اسلامی نفوذ می باشد که با رخنه کردن در بدنه حکومت ها و قسمت های حساس کشور سعی دارد که در تصمیم گیری های کلان دخالت و اهداف خود را پیاده نماید واین نفوذ ممکن است در نهاد های انقلابی و دینی با دقت بیشتری انجام شود .

حسینی صدر نقش روحانیت در آگاه سازی جامعه و حضور در کنار مردم را بسیار مهم بیان کرد و افزود: با توجه به ماموریت طلاب در جامعه اسلامی و نقش روحانیت در اسلام شناسی، این قشر جامع باید تلاش خود را چند برابر کند و با حضور در کنار مردم ضمن بیان احکام و دستورات اسلام، خود نیز یک الگوی عملی برای مردم باشند.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۳:۱۸

1 Feb 2023