۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
کد مطلب : ۵۲۷۰۹
فرماندار شهرستان بن:

بهره‌برداری از تأمین آب شرب شهر وردنجان تا پایان امسال

فرماندار شهرستان بن گفت:آب شرب پایدار و سالم شهر وردنجان از پروژه انتقال آب بن-بروجن تأمین و اجرای خط آنتنی شهر وردنجان در دست پیگیری و اقدام است.
بهره‌برداری از تأمین آب شرب شهر وردنجان تا پایان امسال
به گزارش جهانبین نیوز؛ رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن اظهار کرد: این شهر الگوی رشادت و دلاوری بوده و در همه عرصه‌های انقلاب مشارکت حداکثری داشته و همواره انقلابی عمل کرده اند و اینک وظیفه ما مسئولان است که خدمات مطلوب به مردم این دیار ارائه دهیم.

علی بیگی با بیان اینکه حضور فرماندار به همراه جمعی مسئولان در شهرها و روستاهای شهرستان یکی از برنامه های فرمانداری و از تأکیدات استاندار است افزود: مشکل انشعابات آب و گاز همچنین زیرساخت معابر ۲۲ واحد از ۲۶ واحد ساختمان های مسکونی معروف به رفیع در ایام دهه مبارک فجر مرتفع خواهند شد و پایان کار دریافت می کنند و پروانه ساختمانی مابقی پس از اصلاحات از سوی شهرداری و بنیاد مسکن تا پایان سال صادر خواهد شد.

وی اعلام کرد: آب شرب پایدار و سالم شهر وردنجان از پروژه انتقال آب بن-بروجن تأمین  و اجرای خط آنتنی شهر وردنجان در دست پیگیری و اقدام است .

فرماندار به دغدغه اشتغال جوانان اشاره داشت و بیان کرد: مجتمع دام شهر با پیگیری های انجام شده تا پایان سال کلنگ زنی شده که موفقیتی در اشتغال جوانان، ارتقاء بهداشت و سلامت، کاهش آلودگی‌های محیطی شهری و رضایتمندی عمومی را در بر خواهد داشت.

وی از همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و شورای اسلامی شهر قدردانی کرد و گفت: مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم محدوده شهری با همکاری شهرداری و شهرک های صنعتی استان به شهرک صنعتی شهر وردنجان منتقل می شود و متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق اتاق اصناف شهرستان به شهرک های صنعتی استان جهت اخذ مجوزات ارسال کنند.

علی بیگی از مراجعات مکرر مردمی درخصوص ۲۶ واحد تجاری این شهر خبر داد و افزود: مقرر شد مدارک و اسناد توسط شهرداری وردنجان جمع آوری شده و طی نامه ای جهت بررسی و رفع مشکل آنها از مراجع قضایی استعلام شده و از طریق فرمانداری و بنیاد مسکن پیگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات جلسه بعد از بحث و تبادل نظر حاضرین لازم الاجرا هستند گفت: به درخواست شورای اسلامی شهر، جلسه آتی شورای آموزش و پرورش شهرستان به منظور بررسی و رفع مشکلات در حوزه آموزش و پرورش در این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۷:۳۷

1 Feb 2023